پنجشنبه , ۶ ام اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۲۹ بعد از ظهر به وقت تهران

عروس داعشی با ۴ فرزند از دست تروریست ها گریخت! + تصاویر

زن جوانی به نام “جویا چودهری” ازتبعه انگلستان که در سال ۲۰۰۴ بخاطر ازواج با یک تروریست امریکایی، به داعش پیوسته بود. با ۴ فرزند توانستبه امریکا برود.

یک زن انگلیسی پس از ازدواج با یک تروریست داعشی و سفر به سوریه، از تصمیم خود صرف نظر کرد و به غرب بازگشت.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از میرور، یک تبعه انگلیسی به نام “جویا چودهری” که در سال ۲۰۰۴ با یک تروریست آمریکایی به نام “جان گورجلاس” در شهر “روچدیل” در منچستر ازدواج کرده بود، از پیوستن به گروه تروریستی داعش پشیمان شد و توانست به آمریکا بازگردد.

این زوج در وبسایت‌های تروریستی با هم در ارتباط بودند. حدود چند سال بعد پس از آنکه “گورجلاس” ۳ سال در زندانی در آمریکا به سر برد، این زوج به همراه سه فرزند خود به سوریه گریختند.

چودهری که نگران وضع سلامت و زندگی فرزندانش بود در سال ۲۰۱۳ تصمیم گرفت به انگلیس بازگردد اما در آن زمان وی چهارمین فرزند خود را باردار بود.

سرانجام این عروس داعشی ۳۳ ساله در سال ۲۰۱۴ درخواست طلاق خود را به دادگاهی در آمریکا ارائه کرد و توانست به آمریکا بازگردد. وی هم‌اکنون در ایالت تگزاس نزدیک خانواده همسرش زندگی می کند تا بتواند فرزندانش را در تعطیلات پایان هفته ببیند.

همسر او که در گروه تروریستی داعش به “یحیی ابو حسن” معروف است در تلاش برای گسترش این گروه تروریستی و جذب انگلیسی‌زبانان در این گروه است. وی همچنین بخاطر اقدامات بی رحمانه اش در فهرست ترور پنتاگون قرار گرفته است.

 

تاکنون بیش از ۸۰۰ انگلیسی که بیش از ۱۰۰ نفر آنها زن و دختر بوده اند برای پیوستن به گروه تروریستی داعش به سوریه و عراق سفر کرده اند.

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *