پنجشنبه , ۶ ام اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۱:۰۵ بعد از ظهر به وقت تهران

عروسی در یکی از واحدهای دانشگاه آزاد

2140391_796مجله انلاین دوستان : همان‌طور که از نامش پیداست، اینجا آزاد است. آزاد است هر کاری بخواهی بکنی، مسئولینش در واحدها عروسی می‌گیرند، دوربین مدار بسته نصب می‌کنند، بنر و آگهی‌های تبریک و تسلیت با هزینه دانشجویان چاپ می‌کنند و چند ترم از تمام دانشجویان – چه ان‌هایی که از سرویس ایاب و ذهاب استفاده می‌کنند و چه کسانی که استفاده نمی‌کنند هزینه استفاده از سرویس می‌گیرند، در آخر هم معلوم نیست این هزینه‌ها به جیب چه کسی می‌رود.
با تمام این تفاسیر همان‌گونه که عنوان شد اینجا آزاد است هر کاری که بخواهی انجام بدهی، نظارتی هم در کار نیست و رئیس این مکان کاملاً آزاد، آقای میرزاده فعلاً در حال جمع کردن رفقای قدیمی تحت عنوان هیئت امنا است. درست حدس زدید، نام این مکان از هفت دولت آزاد، دانشگاه آزاد است.
روزانه اتفاقات زیادی در واحدهای دانشگاه آزاد می‌افتد که شاید بعضی‌ها با وجود اهمیت بسیار در هیاهویی گم می‌شوند. اما گم شدن این اتفاقات ثمره‌اش تیشه به ریشه فرهنگ، آموزش و دانش کشور است. تعطیلات نوروز فرصتی پیش آمد که با دوستان سفری به استان خوزستان داشته باشیم، کاروان‌های راهیان نور و یادمان‌های شهدا که توأمان با شعار فرهنگ و اقتصاد، عزم ملی و مدیریت جهادی فضای خاصی به خوزستان داده بود.
اما در آن سفر، اتفاقی در یکی واحدهای دانشگاه آزاد افتاد که کاممان را تلخ کرد، گرفتن مراسم عروسی در واحد دانشگاه آزاد امیدیه؛ هفتم فروردین و در حال گذر از شهرستان امیدیه، شلوغی در واحد دانشگاه آزاد امیدیه نظرمان را به خود جلب کرد، جلوتر که رفتیم دیدیم نیروهای حراست دانشگاه خودروها را به سمتی هدایت می‌کنند و مهمانان را به سمت دیگر.
بر اساس کنجکاوی ما هم جلو رفتیم، صحنه ای که دیدیم ما را در جای خود میخکوب کرد، عروسی و بزن و برقص در دانشگاه، از نیروهای حراستی پرسیدیم جریان چیست که گفتند عروسی پسر آقای ج – ش از مسئولین دانشگاه آزاد واحد امیدیه است. در مورد تخلف این کار پرسیدیم که گفتند رئیس واحد و رئیس حراست در جریان هستند.
چه لبیکی گفته‌اند این رئیس واحد و رئیس حراست به شعار امسال مقام معظم رهبری، گرفتن مراسم عروسی و بزن و برقص در سالی که باید همت دو چندانی شود برای مسئله فرهنگ. آن شب به دانشگاه که نگاه می‌کردی دو نما بود یکی مراسم عروسی و دیگری مزار پنج شهید گمنام در دانشگاه.
با دیدن مزار شهدا گفتم، شما ما را ببخشید که مسئولین این‌گونه به ندای رهبرمان لبیک می‌گویند، این‌گونه در ایام شهادت حضرت فاطمه بزن و برقص در یک محیط فرهنگی راه انداخته‌اند. بعد از خروج از دانشگاه، نام واحد دانشگاه آزاد اسلامی امیدیه را در اینترنت جستجو کردم، تخلفات مسئولین این دانشگاه کم نبود.
از نصب دوربین مدار بسته بدون مجوز و انتصاب معاون آموزشی که هیچ‌گونه سابقه کاری نداشته و تازه مهر فارغ‌التحصیلی‌اش خشک شده که بگذریم، خبری در یکی از سایت‌های خبری در مورد این واحد دانشگاهی جالب بود : آن سایت خبری در یک افشاگری در مورد این واحد دانشگاهی هشدار داده بود که مسئولین این واحد دانشگاهی بدون ارائه خدمات سرویس ایاب و ذهاب به کل دانشجویان، از ان‌ها هزینه اخذ می‌کنند، معلوم نیست چگونه خدمتی ارائه می‌شود ولی در قبالش از دانشجویان پولی گرفته می‌شود. طبق ادعای آن سایت، ترمی حدود ۸۰ میلیون تومان به سوی جیب‌های ناشناس سرازیر شده بود. ماجرای ان پول‌ها به کجا رسیده است، خدا می‌داند چون اینجا آزاد است.
فرق نمی‌کند رئیس اش فرهاد دانشجو باشد یا میرزاده و جاسبی، اینجا هر کاری بخواهی می‌کنی، آقای میرزاده نظری به بی تدبیری و بی مسئولیتی مسئولین این دانشگاه بکند و اما نظر شما چیست که عروسی هایمان را از این به بعد در دانشگاه آزاد بگیریم!؟
منبع :دانا

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *