سه شنبه , ۲۹ ام اسفند ماه سال ۱۴۰۲ ساعت ۸:۲۶ قبل از ظهر به وقت تهران

عرب : رفتن برانکو پیچیده نبود اما آن را پیچیده کردند

عرب:  رفتن برانکو پیچیده نبود اما آن را پیچیده کردند.یک روز برانکو را در هتل دیدم و گفتم برنامه شما چیست که گفتم می‌ مانم، حتما می‌دانید ۵۰۰ هزار یورو را قبلا به او دادیم، البته بخش عمده مطالبات وی بعد از قهرمانی های آخر به دست آمده بود. فردای روزی که برانکو رفت وکیل او نامه ای به ما داد که باید ۲۲۰ هزار دلار پیش پرداخت فصل بعد را باید بدهید، ضمن آنکه پاداش‌هایم را هم می‌خواهم، ما پول را تامین کردیم و همه چیز مهیا شد، حتی بلیط برگشت او را هم تهیه کردیم.

ما به برانکو در این بین اعلام کردیم پول شما نقدا آماده است که در امارات تحویل بدهیم ولی ۲ روز قبل از ۱۸ ژوئن که به ما مهلت داده بود او در نامه‌ای اعلام کرد که من فسخ یکطرفه می‌خواهم. به برانکو گفتیم به وی نیاز داریم و باید بماند ولی او ۲ ماه قبل وسایلش را برده بود!

با توجه به اینکه برانکو تکلیفش را روشن نکرد و به همین دلیل طلب او را ندادیم، ما باید به نهادهای نظارتی جواب بدهیم که چرا برای فسخ یکطرفه وی اقدام نکردید.

https://newsmedia.tasnimnews.com/Tasnim/Uploaded/Image/1398/03/03/1398030312012299217493154.jpg

عرب: در زمان آغاز به کار ما بازیکنان مسائل مالی داشتند

ما وارد نیم‌فصل دوم که شدیم موضوعات مالی مطرح بود و بازیکنان مسائل مالی داشتند.

در ابتدا یک بخشی از اقساط بازیکنان را پرداخت کردیم. بعد از آن موضوع پاداش آسیایی مطرح شد که مصوب شده بود بخشی از آن به بازیکنان پرداخت شود.

یک پروژه بزرگ و زمان‌بر بود و انتقال وجه پاداش زمان‌بر بود. وقتی پاداش به ما رسید قیمت ارز پایین آمده بود و ۷۰ درصد آن به عنوان پاداش به بازیکنان پرداخت شد و بقیه آن صرف هزینه‌های جاری شد.

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *