سه شنبه , ۴ ام اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۲:۱۶ بعد از ظهر به وقت تهران

عبدولی اولین مدال اور کشتی فرنگی در المپیک ریو

عبدولی کشتی گیر کشورمان که با شانس مجدد به دیدارها بازگشته بود توانست در یک دیدار سخت حریف مجارستانی خود را با نتیجه ۵ بر ۲ شکست داده و مدال برنز بازی ها را بر گردن خود بیاویزد …

کشتی طوفانی سعید عبدولی برای کسب مدال برنز ۳ امتیاز پی در پی را همان ثانیه های ابتدایی داشت. یک خاک به همراه خارج شدن پای پیتر باسکی این امتیازات را برای ایران داشت. عبدولی فنون را یکی پی از دیگر می زد اما سوبلس باسکی اختلاف را به حداقل رساند تا کشتی ۳ بر ۲ شود. وقت اول با همین امتیاز به اتمام رسید تا عبدولی شانس بیشتری برای حضور روی سکو داشته باشد.

 

 

www.dustaan.com-عبدولی اولین مدال اور کشتی فرنگی در المپیک ریو
حمله های پی در پی عبدولی فرنگی کار مجار را مجبور به ادامه کار در گارد دفاعی داشت و همین مساله اخطارهایی پی در پی را برای باسکی همراه می آورد اما فرنگی کار ایرانی مبارزه را در سرپا دنبال می کرد تا اینکه در یکی از حملات خود پای باسکی را از تشک خارج کرد تا به همراه یک اخطار دیگر امتیازات ۵ بر ۲ به سود عبدولی شود.

 

www.dustaan.com-عبدولی اولین مدال اور کشتی فرنگی در المپیک ریو

 

پیکار دو کشتی گیر برای کسب مدال برنز در نهایت با همان امتیاز ۵ بر ۲ به سود عبدولی به پایان رسید تا صورت زخمی اولین مدال کشتی ایران را به دست بیاورد.

 

گفتنی است، رومن ولاسوف فرنگی کار نامدار روسیه در دیدار فینال وزن ۷۵ کیلوگرم کشتی فرنگی المپیک ریو با پیروزی برابر حریف دانمارکی، دومین مدال طلای المپیکی خود را بدست آورد.

 

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *