چهارشنبه , ۵ ام اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۱۵ بعد از ظهر به وقت تهران

عامل‌ قتل ‌۲ کودک در‌ تیراندازی‌ جشن‌ عروسی‌ دستگیر‌ شد

جوان ۲۸ ساله ای که دو کودک بی‌گناه را در رسم غلط مراسم جشن عروسی به آغوش مرگ فرستاده بود، دستگیر شد.

https://www.dustaan.com/files/uploads/2020/11/www.dustaan.com-%D9%85%D8%AC%D9%84%D9%87-%D8%AE%D8%A8%D8%B1%DB%8C-%D8%AF%D9%88%D8%B3%D8%AA%D8%A7%D9%86-1604218229.jpg

به گزارش خراسان، فرمانده انتظامی شهرستان«ریگان» در تشریح این حادثه تلخ گفت: فروردین ماه سال ۹۷خبر وقوع تیراندازی و کشته شدن دو کودک بی گناه در یک مراسم عروسی در این شهرستان به پلیس گزارش شد . با حضور ماموران در یکی از مناطق روستایی مشخص شد فردی۲۸ ساله با هویت معلوم با اسلحه شکاری اقدام به تیراندازی در این مراسم جشن کرده و چند گلوله به سر و صورت این دو پسر بچه پنج و هفت ساله برخورد کرده است. سرهنگ «اسحاق دریجانی» اظهار کرد: بلافاصله این دو کودک زخمی، به مرکز درمانی منتقل شدند که براثر شدت جراحات وارد شده و عوارض ناشی از اصابت گلوله جان خود را از دست دادند. وی افزود: در این زمینه ، ماموران پلیس با توجه به فرار عامل تیراندازی، تحقیقات و بررسی های خود را برای دستگیری متهم در دستور کار قرار دادند که سرانجام به رغم گذشت حدود سه سال از این حادثه مرگبار این فرد را که در یکی از نقاط شهر«ریگان» مخفی شده بود به دام انداختند.
این مسئول انتظامی با اشاره به تحویل متهم به مرجع قضایی اظهار کرد: متاسفانه در برخی نقاط شهرستان به خصوص در مناطق روستایی، رسم غلط تیراندازی در مراسم جشن عروسی رایج است که این مسئله ناگوار به جز وقوع حادثه و داغدار شدن خانواده ها ثمره دیگری در بر ندارد.

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *