سه شنبه , ۴ ام اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۲۰ قبل از ظهر به وقت تهران

عارف: حواشی تجمع قم خوراک تبلیغاتی برای دشمنان ایجاد کرد

محمدرضا عارف، رییس فراکسیون امید مجلس گفت: در شرایط حساس فعلی که همه دوستداران و وفاداران به نظام اسلامی باید دولت را برای عبور از گردنه‌های سخت یاری کنند، جای تعجب است که بخشی از طلاب خود را رودرروی دولت قرار داده و تاسف بارتر آن‌که برای شخص رئیس‌جمهور که یک روحانی انقلابی و پرورش یافته در مکتب امام خمینی است خط و نشان می‌کشند. به هیچ وجه پذیرفته نیست که با تحرکاتی که خلاف امنیت ملی است خوراک تبلیغاتی علیه نظام توسط دشمنان فراهم شود.

فراکسیون امید مجلس با محکوم کردن حاشیه‌های صورت گرفته در جریان تجمع طلاب، سوال از وزیر کشور را در دستور کار قرار داده و تا روشن شدن ابعاد مختلف این حرکت ناشایست موضوع را دنبال می‌کند.

هیچ‌کس منکر وضعیت نابسامان اقتصادی نیست و مطمئنا انتقاداتی به دولت بواسطه عملکردش بخصوص در حوزه اقتصادی وارد است اما نباید به بهانه انتقاد از وضعیت فعلی شخصیت‌های نظام را مورد هجمه قرار داد و کار را به جایی رساند که شخص رئیس جمهور را تهدید کنند. مطمئنا فراکسیون امید از این مساله به راحتی عبور نخواهد کرد و انتظار دارد مراجع ذی ربط بطور جدی به مساله پرداخته و گزارش اقدامات خود را به اطلاع مردم برسانند/ ایسنا

https://gdb.rferl.org/39ED5A91-E612-463F-BBAA-26FB263C007D_w1023_r1_s.jpg

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *