پنجشنبه , ۶ ام اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۴:۰۰ قبل از ظهر به وقت تهران

عادت عجیب و غریب ترامپ!

دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا دارای عدات عجیب بسیاری است که یک روزنامه آمریکایی به انتشار گزارشی در این خصوص پرداخته است.

وی علاقه بسیار عجیبی به غذاهای غیر سالم نظیر فست فودها دارد، در مصرف نوشابه های رژیمی افراط می کند.

ایرنا : روزنامه ایندیپندنت در گزارشی ۹ عادت عجیب «دونالد ترامپ» رئیس جمهوری آمریکا را برشمرده و نوشت: اینها تعداد معدودی از عادات وی هستند که شامل مطالب عجیبی که توئیت می کند، نیست.

این روزنامه روز یکشنبه نوشت: رسانه ها و روزنامه نگاران فهرستی از عادات عجیب رئیس جمهوری ۷۱ ساله آمریکا را که به پایان سال نخست ریاست جمهوری اش نزدیک می شود، معرفی کرده اند:

http://www.aljazeera.com/mritems/imagecache/mbdxxlarge/mritems/Images/2016/6/20/2f0ac6cef37542d0bf051193be11e732_18.jpg

«به کنترل تلویزیون دست نزنید»

روزنامه آمریکایی نیویورک تایمز گزارش داد که ترامپ حساسیت زیادی در باره افرادی دارد که به کنترل تلویزیون وی در کاخ سفید دست می زنند.

فقط ترامپ و کارکنان پشتیبانی فنی می توانند از این وسیله استفاده کنند اما تلویزیون به طور دائم روی کانال های مورد علاقه اش از جمله فاکس نیوز تنظیم شده است.

گفته می شود حتی در جریان نشست ها هم تلویزیون ها روشن هستند اما در حالت صامت هستند تا ترامپ بتوانند سرخط خبرها را از نظر بگذراند. اگر خبری را از دست بدهد، بار دیگر از آن از طریق سیستمی که برنامه ها را ضبط می کند، مطلع می شود.

«استفاده افراطی از نوشابه رژیمی»

یکی از افشاگری های تازه درباره فعالیت های ترامپ به رژیم غذایی ترامپ مربوط می شود که چندان هم قابل تحسین نیست.

روزنامه نیویورک تایمز در گزارشی مدعی شد که ترامپ می تواند دوازده قوطی نوشابه «کولای رژیمی» را در روز مصرف کند.

وی ظاهرا با یک دکمه در زیر میز کارش درخواست نوشیدنی می کند و عده ای نگران هستند که وی با این کار به سلامت خود آسیب می زند.

«تغییر دادن مکان اشیا»

اوایل امسال ویدئویی منتشر شد که ترامپ را در حال جابجا کردن اشیای متعلق به خود و دیگران در نشست ها نشان می داد که در توئیتر دست به دست شد. همه چیز از جمله قطعات کاغذ یا نوشابه های باید در جای خود باشد. برخی آن را ناشی از نوعی اختلال اضطرابی مزمن موسوم به «اختلال وسواس فکری یا عملی»(OCD) می دانند اما برخی دیگر فکر می کنند این رفتار به دلیل سالها تجربه وی در تلویزیون باشد.

«وسواس در پاکیزگی»

ترامپ گفته است که ترس از میکروب دارد و مورد مسائل بهداشتی بسیار جدی است. وی در یکی از آثارش توضیح می دهد که سعی می کند دستهایش تا حد ممکن بشوید تا بیماری نگیرد.

براساس گزارش تارنمای نیوز دات کام استرالیا، وی علاقه بیمارگونه ای به خودداری از تماس با اشیا کثیف دارد و تلاش می کند از دست دادن پرهیزکنند، دکمه بالابر را فشار نمی دهد و پیتزا را با کارد و چنگال می خورد.

«حضور نداشتن در سر خط خبرها»

ترامپ از بودن در کانون توجهات احساس آرامش می کند و وقتی نام وی در تیتر خبرها نیست ظاهرا نگران می شود.

روزنامه نیویورک تایمز در گزارشی در این زمینه نوشت:یکی از مشاوران ارشد سابق ترامپ می گوید او نمی تواند اخبار را بدون دیدن نام خود تماشا کند.

«از غذاهایی که سالم نیستند، لذت می برد»

ترامپ سیگار و قهوه استفاده نمی کند اما از خوردن فست فود ها لذت می برد و طبق گزارش نیویورک تایمز استیک، سالاد و دسرهایی با بستنی غذاهای کاخ سفید را تشکیل می دهند.

«آرایش موی سر»

ترامپ از تمیز نگهداشتن و دست نزدن به موی سر لذت می برد. وی در یک گردهمایی در سال ۲۰۱۶ از کاهش استاندارد اسپری های موی سر انتقاد کرد.

«نشان دادن محل سرویس بهداشتی به مهمانان»

گفته می شود ترامپ عادت دارد به مهمانش در خانه جدید خود محل سرویس بهداشتی را نشان دهد.

روزنامه تایمز در گزارشی به این عادت ترامپ اشاره کرده است.

«فقط چند ساعت در شب می خوابد»

ریاست جمهوری بسیار وقت گیر است و این بدان معناست که ترامپ فرصت چندانی برای خوابیدن ندارد. گفته می شود که وی بعد از ۱۶ ساعت کار فقط پنج تا شش ساعت می خوابد.

به گزارش ایرنا، روزنامه نیویورک تایمز چندی پیش در گزارشی نوشت: نزدیکان ترامپ تخمین می زنند که وی دستکم روزانه چهارساعت و گاه دو برابر آن را صرف تماشای تلویزیون می کند و غرق جنگ کانال های تلویزیونی می شود و مشتاق است فورا به آن واکنش نشان دهد.

این روزنامه نوشت: ترامپ به غیر از چنین عاداتی مدام از توئیتر استفاده می کند و در تازه ترین توئیت خود در روز شنبه مدعی شد علاقه ای به استفاده از این رسانه اجتماعی ندارد اما برای مقابله با آنچه که «اخبار جعلی» قلمداد می کند، از توئیتر استفاده می کند.

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *