چهارشنبه , ۵ ام اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۴:۲۹ بعد از ظهر به وقت تهران

طلب دایی از پرسپولیس چگونه ۳۰ برابر شد؟

علی دایی طلبی بالای ۳ میلیارد تومان از پرسپولیس داشت که به خاطر قراردادهای سنگینش با این تیم بود.

http://media.qudsonline.ir/Original/1395/04/19/IMG11204489.jpg

حالا هم گرشاسبی مدیرعامل پرسپولیس مدعی است که با دایی تسویه و پرونده بسته شده است. البته پیش از این هم منابع خبری از رضایت دادن دایی صحبت می‌کردند ولی انگار رضایتی در کار نبوده و دایی پولش را نگرفته است.

خود دایی که دیروز مصاحبه کرد و گفت نمی‌دانم آقایان از کدام توافق حرف می‌زنند و چرا می‌خواهند مرا مقابل هواداران قرار بدهند؟!

فعلاً که ۳ سال از این سریال بی انتها گذشته و معلوم نیست چند سال دیگر و چند مدیرعامل دیگر را درگیر خود خواهد کرد اما جالب است بدانید که تنها یک طلب ۱۰۰ میلیونی مالیاتی طی یک شاهکار مدیریتی به معضلی ۳ میلیاردی بدل شده است.

در واقع علی دایی که در زمان محمد رویانیان قراردادی سه ساله با پرسپولیسی‌ها امضا کرده و بابت هر فصل حضور رقمی قابل توجه از این باشگاه دریافت می‌کرد پس از قطع همکاری در نیمه سال دوم مبلغ قرارداد خود را تا پایان سال از حمیدرضا سیاسی مدیرعامل وقت دریافت کرد، اما باقی ماندن یک طلب ۱۰۰ میلیونی مالیاتی از قراردادش باعث شد که او مبلغ سال سوم قرارداد خود را به همراه خسارات مربوطه از باشگاه پرسپولیس طلب کند و در شرایطی که به نظر می‌رسید باتوجه به حضور او در تیم فوتبال صبا در سال سوم قرارداد پولی به او تعلق نگیرد، اما کمیته انضباطی و استیناف رای خود را به نفع علی دایی صادر کرد.
البته موضوع علی دایی به مجادله شخصی او با علی اکبر طاهری نیز برمی گشت و او در نهایت و با کمک از قانون توانست حکمی سنگین و ۳ میلیاردی علیه پرسپولیس بگیرد که این حکم در کمیته استیناف نیز تایید شد. علی دایی سپس در برنامه نود نیز تاکید کرد از حق خود نخواهد گذشت و در پی ادامه درگیری با طاهری فشار بیشتری برای دریافت پول به پرسپولیس وارد کرد. با این حال پس از تغییرات مدیریتی در این باشگاه و حضور حمیدرضا گرشاسبی مذاکرات میان طرفین برگزار شد و علی دایی رضایت داد ۱.۲ میلیارد تومان از پرسپولیس دریافت کند.
منبع: خبرورزشی

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *