جمعه , ۷ ام اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۲:۵۹ قبل از ظهر به وقت تهران

طلا گلزار مدل معروف ایرانی + تصاویر جذاب و بیوگرافی

در این بخش از مجله مد وزیبایی به معرفی یکی از مدل های پر سر و صدای ایرانی پرداخته ایم، طلا گلزار مدل معروف ایرانی که تا ۱۶ سالگی در ایران زندگی می کرد. و پس از آن به به دبی و آمریکا رفت و ساکن آنجا شد. در این مطلب بیوگرافی و تصاویر طلا گلزار را مشاهده خواهید کرد.

طلا گلزار

نام: طلا
نام خانوادگی : گلزار
تاریخ تولد : ۱۳۶۸/۱۰/۲۱
محل تولد : تهران
رشته تحصیلی: رشته ی تحصیلی طلا، طراحی گرافیک است و این رشته را در کنار شغل مدلینگ ادامه می دهد.

بیوگرافی طلا گلزار

طلا گلزار

طلا گلزار

طلا گلزار تا دوران نوجوانی در ایران زندگی کرد. وی در ۱۶ سالگی به خارج از کشور رفت و در دبی و امریکا ساکن شد. وی مدتی بعد از ورودش توانست با برخی موسسه ها و برندهای نه چندان معتبر برای عقد قرارداد به توافق برسد. اگرچه تا رسیدن به ۱۸ سالگی و بلوغ قانونی چندان استقلال عملی نداشت.

 

 

هرچند که وی در گفتگو بایک مجله زرد وطنی ادعا کرده است که زیبایی برایش اهمین ندارد اما با این حال ظاهرش و نوع ارایش و اقدامات زیرساختی وی برای رسیدن به فرم ایده ال نشان میدهد که این موضوع -یعنی اهمیت قائل نشدن برای زیبایی- چندان صحت ندارد.

 

 

طلا گلزار

 

دردسرهای مدل شدن برای دختران ایرانی

تبعا مدل شدن برای دختران ایرانی با توجه به بافت فرهنگی ما معذورات و مشکلات خاص خود را دارد مخصوصا وقتی که شما مثل خانم گلزار سودای تبدیل شدن به یک مدل جهانی را داشته باشید. به همین خاطر باید بپذیرید که این مسئله – یعنی بروز شهرت انهم در عرصه مدلینگ برای یک خانم – تقریبا به طور قطع ابستن حاشیه خواهد بود. و این حاشیه که همیشه در کمین این افراد نشسته است و با افزایش شهرت مدلها به انها نزدیکتر میشود در مورد طلا گلزار یک عکس بود.

 

طلا گلزار

طلا گلزار بعد از مدتی که شهرت یافت به عنوان خواهر یا دخترعموی رضا گلزار تلقی میشد که این موضوع به صراحت توسط هردونفر تکذیب شد و با توجه به شهرت انها این تکذیبیه بازخورد زیادی داشت و قائله ختم شد. اما دردسر اصلی گرفتن عکس بایک فوتبالیست مشهور بود.
عکس طلا گلزار و پدرش

 

طلا گلزار

 

نتیجه تصویری برای طلا گلزار

نتیجه تصویری برای طلا گلزار

 

نتیجه تصویری برای طلا گلزار

 

طلا گلزار مدل معروف ایرانی + تصاویر جذاب و بیوگرافی

۲/۵ - (۴ امتیاز)

۶ دیدگاه‌ها

  1. طلا خیلی زیباست اما زیباترین دختر و زیباترین مدل ایرانی همین رزیتا دغلاوی نژاد دختر مشهور عروسکی ایرانه که همه میگن رزیتا اسطوره و ملکه زیباییه

  2. وای منکه بدجور عاشق رزیتا دغلاویم خیلی دلبره یه افسونگر جذاب و به تمام معنیه .خوشگل رو دست رزیتا دغلاوی اصلا نیست و وجود ندارد و نخواهد اومد رزیتا امپراطور و اسطوره زیبایی جهانه قربون صورت ماه و ناز و لوند عروسکیش بشم خیلی نامبروانه الماس ناب ایرانه بین همه دخترها میدرخشه کراش همه هست

  3. ملکه زیبایی جهان فقط رزیتا دغلاوی نژاد دختر عروسکی جذاب و لوند ایران

  4. طلا خوشگله اما بازم به پای رزیتا دغلاوی نمیرسه رزیتا پرنسس سیندرلای ایرانه دختر عروسکی ایرانه

  5. دکتر رزیتا دغلاوی نژاد خوشگلترین سوپرمدلینگ جهانه الهه و ملکه زیبایی جهانه طلا گلزار در مقایسه با رزیتا خانم همون خاله فرشته مهربون بهترین مجری کودک ایران اصلا خوشگل نیست و جذابیتی نداره
    عشق فقط خاله رزیتای عزیز و نمونه

  6. اسطوره زیبایی جهان فقط رزیتا دغلاوی نژاده. برید پیجشو ببینید تا معنی زیباترین دختر جهان رو بفهمید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *