جمعه , ۷ ام اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۷:۰۱ قبل از ظهر به وقت تهران

طعنه جالب دختر سرمربی استقلال به سحر قریشى! +عکس

آیلیسا دختر شفر امشب در مصاحبه با یک شبکه تلویزیونى شرکت کرد و از زندگى اش گفت. او گفت که در آلمان با مادرش زندگی می کند و مجرد است.

http://khaandaniha.ir/Upload/Public/Content/Images/1396/08/14/1343520518.jpg

آیلیسا درباره علاقه اش به فوتبال گفت:بچه که بودم فوتبال بازی می کردم ولی یکبار شوت پدرم نزدیک بود بینی ام را بشکند و مادرم اجازه نداد دیگر سمتش بروم و مجبور شدم این ورزش را کنار بگذارم.

او که به تیم استقلال علاقه زیادى پیدا کرده، گفت:در بازی با العین در امارات میان ت ماشاگران اماراتی نشستم و استقلال را تشویق کردم.

وی ادامه داد: روی هر دو گل، کلی خوشحال کردم و طرفداران العین من را چپ چپ نگاه می کردند ولی متوجه نشدند دختر سرمربی استقلال هستم! دختر شفر گفت: من می توانم به واسطه پدرم در ایران در استادیوم حاضر شوم، اما این تبعیض است و من نمیخواهم سو استفاده کنم.

آیلیسا همچنین در این مصاحبه سحر قریشى که گفته بود، من با حضور در جمع آقایان منقلب می شوم و مخالف رفتن زنان به استادیوم هستم، را بى نصیب نگذاشت و در اظهاراتى طعنه آمیز گفت: در آلمان من در استادیوم حاضر می شوم و از حضور مردان هم منقلب نمیشوم! احتمالا این خانوم از مردان اماراتی بیشتر خوشش می آید که راحت کنارشون مى نشیند و فوتبال تماشا مى کند!

دختر شفر درباره اینکه که خانواده ها به استادیوم نروند چون آقایون فحش میدن، گفت: نه درست نیست چون من خودم استادیوم که مى روم بدترین فحش ها رو مى دهم!!!

طعنه جانانه دختر شفر به سحر قریشى!+عکس

او همچنین به تمجید از زنان ایرانى پرداخت و گفت، بانوان ایرانى را دوست دارد و اینکه اکثر آنها به زبان انگلیسی تسلط دارند، برایش جالب است و بهترین کامنت ها را از طرف دختران ایرانى هوادار استقلال می گیرد.

آیلیسا در واکنش به اظهارات توهین آمیز فحاشان فضاى مجازى گفت: اگه جرات دارید بیایید جلوى خودم این حرف ها را بزنید تا با مشت بینی تون رو بشکنم!

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *