پنجشنبه , ۶ ام اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۰۱ قبل از ظهر به وقت تهران

ضد و نقیض‌ گویی درباره زمان فیلتر تلگرام

ضد و نقیض‌ گویی درباره زمان فیلتر تلگرام | ورود اطلاعات سپاه به بحث فیلترینگ؟ | سروش ۵ میلیون کاربر دارد.

http://www.alef.ir/files/post/lg/2018/14/40257.jpg

سیدحسین نقوی حسینی در توضیح جلسه صبح امروز فراکسیون نمایندگان ولایی با مسئولان اطلاعات سپاه در حوزه فضای مجازی گفت:  مسئولان اطلاعات سپاه در حوزه فضای مجازی گزارش مفصلی از وضعیت، شرایط، اهداف و برنامه‌های فضای مجازی ارائه کردند. از جمله اینکه پیام رسان های خارجی فقط نقش ارتباطی را ایفا نمی کنند بلکه با استفاده از کانالها نقش رسانه‌ای دارند. به عبارت دیگر تلگرام و فضای مجازی در هیچ کشوری به اندازه کشور ما رها نیست.طبق مطالب مطرح شده در این جلسه نظام سلطه برای کشور ما برنامه دارد و هدفمند پیش می‌رود چون فضای مجازی در کشور ما مثل سایر کشورها نیست.

سید جواد ابطحی عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی با اشاره به جلسه امروز(سه شنبه ۲۱ فروردین) فراکسیون نمایندگان ولایی گفت: بررسی فیلترینگ شبکه‌های مجازی و تقویت شبکه‌های داخلی در دستورکار این جلسه قرار داشت و این مسئولان گزارشی از روند اقداماتی که تاکنون در این زمینه انجام شده و همچنین اجرای دستور‌العمل‌هایی که پیش از این از سوی رئیس‌جمهور و دبیر شورای عالی فضای مجازی داده شده بود، به اعضای فراکسیون ارائه دادند.

تعداد کاربران پیام‌رسان سروش به مرز ۵ میلیون رسیده است و پیام‌رسان‌های دیگری مانند ای‌گپ، ویسپی و ایتا نیز در حال فعالیت هستند که مردم می‌توانند با توجه به خدمات و نیاز‌های خود کاربر هر یک از این پیام‌رسان‌های داخلی شوند./ایسنا

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *