جمعه , ۱۰ ام فروردین ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۰:۱۳ قبل از ظهر به وقت تهران

صف ۴۶ هزار نفری برای یک وام!

براساس جدیدترین آمار از جزئیات تسهیلات ۱۶ هزار میلیاردی به واحدهای تولیدی، اصفهان از میان استان‌های کشور با ۴ هزار و ۶۳۹ بیشترین حجم ثبت نامی را به خود اختصاص داده است.

مطابق جدول اعلامی دولت تاکنون ۵۷ هزارو ۳۰۶ واحد تولیدی کشور برای دریافت تسهیلات ثبت نام کرده اند که از میان آنها ۳۰ هزار و ۴۰۳ واحد به بانک ها معرفی و در نهایت ۱۰ هزار و ۹۰۲ واحد تسهیلات گرفتند یعنی ۴۶ هزار واحد هنوز در صف وام هستند.

  www.dustaan.com-صف ۴۶ هزار نفری برای یک وام!

 

براساس جدیدترین آمار از جزئیات تسهیلات ۱۶ هزار میلیاردی به واحدهای تولیدی، اصفهان از میان استان‌های کشور با ۴ هزار و ۶۳۹ بیشترین حجم ثبت نامی را به خود اختصاص داده است. البته از میان این تعداد ثبت‌نامی‌ها هزار و ۹۳۱ واحد به بانک معرفی در نهایت هزار و ۳ واحد توانسته‌اند تسهیلاتی به ارزش ۸ میلیارد و ۴۶۱ میلیون و ۹۶ هزار ریال را دریافت کنند.

کمترین میزان ثبت نامی هم متعلق به استان بوشهر با ۳۳۷ واحد تولیدی است که از میان آنها ۲۴۹ واحد به بانک معرفی و در آخر ۱۴۱ واحد موفق به دریافت تسهیلات به ارزش ۸۶۰ میلیون و ۲۵۸ هزار ریال شده‌اند.

البته استان ایلام در بخش تعداد واحدهای تولیدی حائز دریافت تسهیلات از میان استان‌ها کمترین آمار را به خود اختصاص داده است به نحوی که در این استان هزار و ۳۹۳ واحد اقدام به ثبت نام کرده و ۲۷۰ واحد تولیدی به بانک معرفی شده‌اند که در نهایت فقط ۷۶ واحد تولیدی این استان امکان دریافت تسهیلات را پیدا کرده‌اند.

در مجموع مطابق آمار اعلامی دولت تا ۱۳ مهرماه ۵۷ هزارو ۳۰۶ واحد تولیدی در استان‌های مختلف کشور برای دریافت تسهیلات ثبت نام کرده‌اند که از میان آنها ۳۰ هزار و ۴۰۳ واحد به بانک‌ها معرفی و در نهایت ۱۰ هزار و ۹۰۲ واحد توانستند تسهیلاتی به ارزش ۸۲ میلیارد و ۹۴۴ میلیون و ۳۱۵ هزار ریال را دریافت کنند.

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *