پنجشنبه , ۹ ام فروردین ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۴۸ بعد از ظهر به وقت تهران

شیوه جدید سامسونگ برای حفظ مشتریانش

کمپانی بزرگ سامسونگ در پی مشکل به وجود امده در گوشی های نوت ۷ خود که موجب ریزش سهام و بسیاری از مشتریانش در سطح جهان شده است شیوه جدیدی را برای حفظ مشتریانش در پیش گرفته است.

http://static.euronews.com/articles/346545/400x225_346545.jpg

بحران مربوط به آتش گرفتن مدلهای گالاکسی نوت ۷ شرکت سامسونگ در حین شارژ موجب شده این کمپانی اعلام کند در ازای تعویض این مدلها با هر مدل دیگر تلفنهای همراه ساخت این شرکت، تخفیف ۱۰۰ دلار برای مشتریان در نظر گرفته خواهد شد.

یکی از مشتریان سامسونگ می گوید: «مدل گالاکسی نوت ۷ را پسندیدم و آنرا به مدل اس ۷ اج ترجیح می دهم. بنابراین نمی خواهم موبایلم را با اس ۷ اج تعویض کنم، برای همین پول خود را پس گرفتم.»

این بحران ضرر و زیان هنگفتی را متوجه این کمپانی کره ای کرده است. اکنون این شرکت استراتژی حفظ مشتریان خود را در دستور کار قرار داده است. در مواردی که مشتریان حاضر به تعویض موبایلهای خود نباشند پول خود را به اضافه یک بن خرید ۲۴ یورویی دریافت خواهند کرد.

سامسونگ روز سه شنبه اعلام کرد تولید مدلهای گالاکسی نوت ۷ را متوقف کرده است. انتشار این خبر ارزش سهام این کمپانی را در بازار بورس سئول ۸ درصد کاهش داد. این رقم معادل از دست رفتن ۲۰ میلیار یورو سرمایه بورسی است.

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *