جمعه , ۷ ام اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۱:۱۱ بعد از ظهر به وقت تهران

شیوع ازدواج‌ های ساندویچی و چند روزه در تهران +عکس

روزنامه فرهیختگان گزارش جالبی درباره ازدواج ساندویچی دارد، گزارشگر روزنامه از رفیق بنگاه‌چی نقل می‌کند :

می‌توانیم با شراکت هم یک آپارتمان بگیریم و خانه‌ها را ساعتی و روزانه اجاره بدهیم. پول خوبی دارد، بسته به محله و… پول خوبی می‌گیریم. روزانه ۳۰۰هزار تومان هم اجاره بدهیم، سر ماه ۹ میلیون درآمد داریم، اگر هم روزی خالی باشد، از آن طرف مشتریانی هستند که ساعتی اجاره می‌کنند و اجاره یک روز را کامل می‌دهند.

ازدواج ساندویچی سایت دیوار

یک کارت ملی کافیه

جالب بود و البته پیشنهادی نسبتا تکراری، قبلا هم در ارتباط با این نوع اجاره‌خانه‌ها شنیده بودم، مرجع این جست‌وجو‌ها برای من سایت و نرم‌افزار دیوار است. سایت را باز می‌کنم و ذیل پنجره اجاره روزانه موارد متعدد و مختلفی یافت می‌شود. قیمت‌ها هم همانطور که دوستم گفته بود بسته به محله و خیابان و محدوده متغیر بود، با هر قیمتی می‌شود روزانه و ساعتی و… خانه‌دار شد.

تلفن را برداشتم و به نوبت به چندتایی از این آگهی‌ها زنگ زدم.

با آگهی‌دهنده که در محدوده سیدخندان بود، تماس گرفتم.

– عذر می‌خوام برای آگهی اجاره روزانه خونه که توی سایت دیوار گذاشتید، تماس گرفتم.
+ بله درخدمتم.

– برای یک هفته اقامت تخفیفی دارید؟
+ بله حتما، تقریبا روزی ۵۰‌هزار تومن کمتر از کرایه‌های روزانه می‌شه.

– ممنونم، ما دو نفریم، یک خانم و یک آقا.
+ مشکلی نیست درخدمت شما هستیم.

– مدارک چی؟ چه مدارکی لازم دارید؟
+ کارت ملی باشه کفایت می‌کنه.

– همین؟
+ بله.

کافی است اراده کنید که نیاز به مکانی است که یک ماه، یک هفته، یک ساعت را در آن بگذرانید به هر دلیلی، دسترسی به آن خانه و مکان بیش از چند ثانیه طول نمی‌کشد تا سایت دیوار را باز کنید، شماره آگهی‌دهنده‌های خانه‌های روزانه را بردارید و تماس بگیرید و راهی شوید. البته این دسترسی‌ها و این امکان فقط در سایت دیوار فراهم نیست و چه بسیار صفحه‌های مجازی و اینترنتی که این امکان را فراهم می‌کنند تا بدون هیچ مشقت خاصی بتوان یک مکانی را تهیه کرد و پولش را داد.

ازدواج ساندویچی چیست؟

اخیرا یکی از اساتید حوزه‌ی اجتماعی عنوانی را مطرح نموده است که حواشی زیادی داشته؛ ازدواج ساندویچی را اولین بار دکتر ابراهیم فیاض مطرح نمود و اشاره داشت که در ازدواج سفید که به نقطه بحران رسیده است، دو نفر خارج از چارچوب عرف و قانون در کنار هم زندگی می‌کنند و آسیب‌های فراوانی هم می‌بینند اما الان دیگر شاهد ازدواج ساندویچی هستیم یعنی فردی امروز با یکی رابطه جنسی برقرار می‌کند و فردا با یکی و پس فردا با فردی دیگر؛ این یعنی اوضاع خیلی وخیم‌تر از آن است که تصور می‌کنیم. این یعنی بنیان جامعه در حال لرزیدن است و اگر همین‌طور پیش رود به زودی باید شاهد سقوط آن باشیم.

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *