جمعه , ۷ ام اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۱:۵۸ قبل از ظهر به وقت تهران

شگرد جدید کلاهبرداری از مشتریان عابر بانک

مجله انلاین دوستان :  سارقی که از کارت‌های عابر بانک شهروندان در فلاورجان اصفهان به صورت غیر مجاز برداشت کرده بود توسط پلیس فتای این شهرستان دستگیر وبه ۳۰ فقره سرقت اعتراف کرد.

www.dustaan.com-شگرد جدید کلاهبرداری از مشتریان عابر بانکسرهنگ حسن نیکبخت فرمانده انتظامی شهرستان فلاورجان در گفتگو با باشگاه خبرنگاران، در تشریح جزییات این خبر گفت: در پی شکایت تعدادی از شهروندان با موضوع برداشت غیر مجاز از حساب بانکی آن‌ها بررسی پرونده در دستور کار کارآگاهان پلیس فتا این شهرستان قرار گرفت.
وی افزود: به گفته شاکیان فرد نا‌شناسی در جلوی دستگاه خود‌پرداز از آنان تقاضا کرده در ازای دریافت وجه نقد اجازه دهند که از کارت آن‌ها مبلغی برای شخص دیگر انتقال  داده شود و با شیوه‌های خاص اقدام به ربودن وجه موجود در کارت شاکی کرده است.
این مقام انتظامی تصریح کرد: در این رابطه بررسی‌های تخصصی و پیگیری‌های اینترنتی پیرامون وجوه سرقتی انجام شد و سرانجام کارآگاهان متهم راشناسایی و طی یک عملیات ضربتی دستگیر کردند.

سرهنگ نیکبخت ضمن اشاره به این موضوع که متهم در بازجویی به ۳۰ فقره سرقت مشابه در این شهرستان اعتراف کرد گفت: متهم پس از تکمیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی تحویل داده شد.
این مقام مسئول خاطر نشان کرد: همیشه سعی کنید فعالیت بانکی خود را خودتان انجام دهید و یا جهت انجام این کار از افراد آشنا کمک بگیرید، کارت خود را به هیچ وجه در اختیار افراد دیگر جهت انتقال وجه قرار ندهید و حساب بانکی خود را به سیستمSMS بانک مجهز نمایید تا بلافاصله از میزان و نحوه تراکنش‌های کارت با خبر شوید.

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *