سه شنبه , ۲۹ ام اسفند ماه سال ۱۴۰۲ ساعت ۳:۱۶ بعد از ظهر به وقت تهران

شکنجه هولناک پسر تهرانی در خانه متروکه ۲ شیطان صفت

دو مرد شیطان صفت در دسیسه ای دردناک پسر نوجوانی را به خانه متروکه کشاندند و او را هدف نیت شوم خود قرار دادند.

پیش‌نویس خودکار

پسرنوجوان وقتی شنید در این خانه ترقه می فروشند پای در خلوتگاه سیاه گذاشت.
دو ابلیس  دیروز درحالی پای میز محاکمه ایستادند که  یکی از آن ها مدت ها  فراری بود و چندی پیش  به خاطر جنایت در اردبیل بازداشت شد.
چهارشنبه سوری سیاه
شب چهارشنبه سوری  سال ۹۶ پسر ۱۴ ساله ای به نام آرین همراه پدرش به پلیس آگاهی رفت و از دو مرد جوان که وی را در خانه شان آزار داده بودند شکایت کرد .
پسر نوجوان درحالی که وحشت زده بود به ماموران گفت : من به تنهایی به میدان گمرک رفته بودم تا برای چهارشنبه سوری ترقه بخرم. آن جا مرد جوانی که سعید نام داشت سر صحبت را باز کرد و گفت فروشنده ترقه است و می تواند تعداد زیادی ترقه با قیمت مناسب به من بفروشد .
وی در حالی که بغض داشت ادامه داد: من  فهرست وسایلی را که می خواستم به او دادم.قرار بود برایم ترقه ها را بیاورد اما یک باره نظرش عوض شد و گفت بهتر است همراهش به خانه شان که همان حوالی بود بروم و ترقه ها را تحویل بگیرم وقتی به خانه متروکه رفتم  ،او مرا داخل اتاقی زندانی کرد و سپس به همراه یکی از دوستانش که او را ناصر ترقه صدا می زد مرا آزار دادند. آن ها تهدیدم  کردند در این باره به کسی حرفی نزنم  اما وقتی به خانه برگشتم موضوع را به پدرم گفتم .
بازداشت شیطان
به دنبال این شکایت پسر نوجوان به پزشکی قانونی معرفی و روشن شد وی  تحت آزار قرار گرفته است.
با اطلاعاتی که پسر نوجوان به پلیس داد ماموران بلافاصله وارد عمل شدند و با شناسایی پاتوق  دو ابلیس  توانستند خود را پشت در خانه متروکه برسانند و در عملیاتی غافلگیرانه ناصرترقه را  در همان حوالی میدان گمرک شناسایی و بازداشت کردند.
همزمان با این عملیات پلیسی ماموران به اقدامات اطلاعاتی دست زدند تا سعید را نیز به دام اندازند اما هیچ اثری از او در دست نبود.
ناصر ترقه ابتدا ادعای بی گناهی کرد اما وقتی با پسر نوجوان مواجه شد و اشک های او را دید چاره ای جز اقرار نداشت و  آزار پسر نوجوان را گردن گرفت .
ناصر ترقه در بازجویی ها  گفت که از مخفیگاه دوستش سعید هیچ اطلاعی ندارد.
جنایت در اردبیل
تلاش پلیس برای ردیابی سعید ادامه داشت تا این که روشن شد وی چند ماه قبل به اتهام جنایتی خونین در اردبیل بازداشت شده است .
در دادگاه
با  شناسایی این ابلیس و با دستور انتقال سعید از اردبیل به تهران او نیز با پسرنوجوان و ناصر ترقه مواجهه حضوری داده شد.
این دو ابلیس  دیروز در شعبه ۱۲ دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی تولیت و با حضور یک مستشار پای میز محاکمه ایستادند.
در ابتدای جلسه پسر نوجوان به تشریح شکایت اش پرداخت و برای متهمان اشد مجازات خواست .
سپس سعید روبه روی قضات ایستاد و اتهام آزار پسر نوجوان، آدم ربایی و حبس غیر قانونی را انکار کرد.
وی گفت :قبول دارم در میدان گمرک پسر نوجوان را دیدم و او را به بهانه فروش ترقه به خانه ناصر بردم اما من  او را تحویل ناصر دادم  و آن جا را ترک کردم.
سعید درباره پرونده جنایتی که مرتکب شده بود نیز  گفت: چند ماه قبل  به اردبیل رفته بودم  که با چند نفر دعوا کردم. من در اوج خشم ۳۲ ضربه چاقو به مرد  مهاجم زدم اما وقتی یک مرد میان‌سال برای میانجی گری وارد دعوا شد یک ضربه  هم با چاقو به سینه او زدم که موجب مرگش شد . مردی که ۳۲ ضربه چاقو خورده بود معجزه‌آسا زنده ماند اما میانجی میان سال جان سپرد و من همان جا به اتهام قتل بازداشت شدم. حالا رضایت  اولیای دم  و شاکی پرونده ام را جلب  کرده ام ولی هنوز پرونده قتل در دادگاه رسیدگی نشده است .
سپس، ناصر در جایگاه ویژه ایستاد  و آزار پسر نوجوان را گردن گرفت.
وی گفت: سعید پسرنوجوان  را به خانه ما آورد و  او را آزار داد و تهدیدم  کرد که من هم او را آزار بدهم.من  هیچ رضایتی به این کار نداشتم و از  ترس سعید پسر  نوجوان را آزار دادم.
بنابر این گزارش، در پایان جلسه قضات وارد شور شدند تا رای صادر کنند.

۴/۵ - (۵ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *