پنجشنبه , ۹ ام فروردین ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۲:۲۶ بعد از ظهر به وقت تهران

شکارچی دختران خردسال در پای میز محاکمه +تصویر

مجله انلاین دوستان : شکارچی دختران خردسال پس از تکمیل تحقیقات و شناسایی شدن از کودکان، اردیبهشت سال آینده پای میز محاکمه قرار می گیرد.

شکارچی دختران خردسال بر پای میز محاکمه +تصویر
شکارچی دختران خردسال در پای میز محاکمه +تصویر

مرد تبهکار همزمان با ربودن دختر هفت ساله ای در منطقه یوسف آباد تحت تعقیب کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت که ماموران با ردیابی های تخصصی هنگامی که او دنبال سوژه ای جدید بود دستگیرش کردند.

 

در ادامه عکس متهم بدون پوشش در رسانه ها منتشر شد و خانواده چند کودک دیگر نیز با مراجعه به پلیس آگاهی شکایت کردند.

شکات جدید پس از شناسایی متهم مدعی شدند مرد شیطان صفت آنها را در پوشش سرویس مدرسه فریب داده و پس از کشاندن به محل خلوت مورد آزار و اذیت قرار داده است.
 

یکی از قربانیان در شکایت خود اظهار داشت: ساعت ۷ صبح از خانه بیرون آمده و منتظر سرویس مدرسه بودم که یک دستگاه پژو ۴۰۵ نقره ای رنگ به من نزدیک شدن و عنوان کرد که سرویس مدرسه است، من نیز به تصور اینکه سرویس مدرسه عوض شده در عقب ماشین را باز کرده و سوار شدم، راننده به جای حرکت به سمت مدرسه به طرف خیابان مرزداران حرکت کرد و در خیابانی خلوت مرا مورد آزار و اذیت قرار داد، او سپس سیلی محکمی به صورتم زد و من را از ماشین به بیرون پرت کرد.
 

دختر بچه ۱۱ساله ای که با مشاهده متهم دچار ترس شده بود در شکایتش گفت: ساعت ۶:۳۵ از خانه بیرون آمده و ۱۰ دقیقه منتظر سرویس مدرسه بودم، یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ رنگ نقره ای رنگ که پسر جوانی راننده آن بود به من نزدیک شد و گفت: از طرف سرویس مدرسه به دنبالت آمده ام، من نیز به خاطر اینکه سرویس مدرسه دیر کرده بود به صحبت های او اعتماد کرده و سوار ماشین شدم.
 

ناگهان راننده تغیر مسیر داد و به حوالی امیرآباد حرکت کرد. وقتی اعتراض کردم مدعی شد به دنبال یکی دیگر از بچه های مدرسه می رود. در ادامه به بهانه پنچر شدن لاستیک توقف کرده و از ماشین پیاده شد، خواستم پیاده شوم که متوجه شدم در ماشین از داخل باز نمی شود، در همین زمان راننده با چاقو در عقب را باز کرد و مرا مورد آزار و اذیت قرار داد.
 

با تکمیل تحقیقات از متهم و شکایت بیش از هفت کودک از متهم پرونده برای محاکمه به شعبه ۱۱۳ دادگاه کیفری استان تهران فرستاده شد.
 

قاضی اصغرزاده رئیس شعبه ۱۱۳ دادگاه کیفری نیز پس از مطالعه پرونده، آن را به دلیل نقص در تحقیقات به دادسرا بازگرداند.
 

با رفع نقص پرونده دوباره به دادگاه کیفری استان تهران فرستاده شد و مرد شیطان صفت ، ۱۳ اردیبهشت سال آینده پای میز محاکمه قرار می گیرد.//باشگاه خبرنگاران
امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *