جمعه , ۷ ام اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۱:۵۷ قبل از ظهر به وقت تهران

شوهرسابق؛ تنها مظنون قتل زن جوان

پنج ماه بعد از قتل زن جوان در ملارد، شوهر سابق او به‌عنوان تنها مظنون اصلی این جنایت بازداشت شد.

شوهرسابق؛ تنها مظنون قتل زن جوان

به گزارش خبرنگار جنایی جام‌جم، ۲۴ اردیبهشت امسال ساکنان خانه‌ای در شهرستان ملارد متوجه بوی نامطبوعی شدند که از خانه‌ای در آنجا به مشام می‌رسید. موضوع را به پلیس خبر دادند و تیمی از ماموران با دستور قضایی وارد این خانه شدند.
وسایل خانه به‌هم ریخته بود و جسد زن صاحبخانه در حالی که خفه شده بود در اتاق خواب پیدا شد. تحقیقات از همسایه‌ها نشان می‌داد که این زن تنها زندگی می‌کرده، اما شوهر موقتش هر‌از‌گاهی به این خانه در رفت و آمد بوده است. در ادامه خانواده مقتول شناسایی و با تحقیق از آنها معلوم شد که مقتول با شوهر سابقش اختلاف داشته و با داشتن سه فرزند از او جدا شده و با مرد دیگری ازدواج موقت کرده بود. در این مرحله از شوهر دوم او تحقیق کردند که معلوم شد، او در زمان قتل در محل دیگری
بوده است.
در شاخه دیگری از تحقیقات مشخص شد، شوهر سابق مقتول حتی بعد از جدایی نیز با او اختلاف داشته و بارها وی را به مرگ تهدید کرده بود. بنابراین این مرد به‌عنوان اصلی‌ترین مظنون تحت تعقیب قرار گرفت و با گذشت پنج ماه از جنایت چند روز پیش در خانه‌اش در تهران بازداشت شد. او برای تحقیقات اولیه نزد مصطفی واحدی، بازپرس شعبه یازدهم دادسرای جنایی تهران منتقل شد و گفت: من سال‌ها با مقتول زندگی کرده بودم. ثمره زندگی‌مان دو پسر خردسال و یک دختر نوجوان است. اختلاف‌های خانوادگی‌مان زیاد بود، حتی همسرم مهریه‌اش را به اجرا گذاشت که با شکایت وی زندان افتادم و بعد از یک سال با پرداخت بخشی از مهریه آزاد شدم. بعد از جدایی حضانت بچه‌ها را گرفتم، اما وقتی فهمیدم دوباره ازدواج کرده دیگر اجازه ندادم بچه‌ها را ببیند. با او اختلاف داشتم، اما نقشی در مرگ او نداشتم و نمی‌دانم چه کسی او را کشته است.
پس از بازجویی از این مرد، به‌دلیل این‌که جنایت در ملارد رخ داده بود، تنها مظنون پرونده در اختیار پلیس آگاهی شهرستان ملارد قرار گرفت.

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *