پنجشنبه , ۹ ام فروردین ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۰۴ بعد از ظهر به وقت تهران

شورشیان کنگو پس ار تجاوز جنسی به زن جوان خونش را نوشیدند +تصاویر

شورشیان کنگو که دارای رسم و رسومات عجیب و غریبی هستند در عملی وحشیانه زن جوان را در مقابل دیدگان صدها نفر مورد آزار و اذیت قرار دادند و پس از کشتن او خونش را نوشیدند.

مجله خبری دوستان : باشگاه خبرنگاران جوان: تصاویری که به تازگی منتشر شده است اعمال غیرانسانی و دردمنشانه گروهی از شورشیان کشور کنگو در برابر یک زن جوان را نشان می دهد. این شورشیان یاغی در ابتدا زن جوان را در مقابل دیدگان انبوهی از جمعیت مورد آزار و اذیت قرار دادند، سپس او را کشتند و در عملی عجیب، خونش را نوشیدند.

این اتفاق وحشتناک زمانی رخ داد که زن جوان پس از مراجعه شورشیان یاغی به رستورانش، برای آنها غذایی که حاوی گوشت بود تدارک دید. این در حالی است که بنا به رسم شورشیان، آنها در زمان جنگ و درگیری باید از مصرف گوشت و ماهی خودداری کنند. این شورشیان ضد دولت، به همین علت، زن جوان را وحشیانه مجازات کردند. اتفاق فوق در آوریل و در شهر ” لوئبو ” رخ داد. شهری که گفته می‌شود حدود یک ماه پیش به تصرف شورشیان در آمده است.

همچنین بنا به گزارش فرانس ۲۴، آنها در دوران درگیری از استحمام نیز خودداری می کنند چون عقیده دارند استحمام موجب از بین رفتن طلسم محافظ آنها می شود. یکی از شاهدان عینی به فرانس ۲۴ گفت : ” این عمل بسیار زننده، شرم آور و غم انگیز بود. من طاقت دیدن این صحنه را نداشتم و مجبور شدم آنجا را ترک کنم. ما هرگز چنین صحنه ای را ندیده بودیم.”

بنا به گفته یکی دیگر از شاهدان عینی، پس از کشته شدن زن جوان، جمعیت حاضر از ترس شورشیان شروع به تشویق کردند، زیرا شورشیان بر تمام زندگی آنها احاطه کامل دارند.

شورشیان کنگو پس ار تجاوز جنسی به زن جوان خونش را نوشیدند

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *