جمعه , ۷ ام اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۹:۱۷ قبل از ظهر به وقت تهران

شهرک سازی فیس‌ بوک برای کارکنانش +تصاویر

شرکت آمریکایی فیس‌ بوک در نظر دارد تا برای کارمندانش شهرکی مجهز و بسیار بزرگ بنا کند.

باشگاه خبرنگاران: شمار زیادی  از مردم سراسر جهان بیشتر وقت خود را در شبکه اجتماعی فیس‌بوک در فضای مجازی می‌گذرانند، اما این شبکه اجتماعی هم اکنون قصد دارد با ساخت و ساز، وارد دنیای واقعی افراد شود. در واقع فیس‌بوک قصد دارد با ساختن خانه، فروشگاه، هتل و امکانات دیگر نزدیک دفاتر مرکزی خود، یک شهرک بزرگ برای خود بسازد.

این شبکه اجتماعی روز پنجشنبه از تصمیم خود برای آغاز این پروژه ساخت و ساز عظیم در «منلو پارک»، کالیفرنیا خبر داد. فیس‌بوک این منطقه را که مساحت آن ۵۶ هکتار است، در سال ۲۰۱۵ به مبلغ ۴۰۰ میلیون دلار خریداری کرد. این منطقه درواقع روبروی ساختمان‌های اصلی فیس‌بوک قرار دارد. در این منطقه می‌توان ۱۵۰۰ واحد بنا ساخت.

شرکت فیسبوک با ارائه جزئیات بیشتر در این خصوص اعلام کرد: «این شهرک که بیشتر ساکنان آن را کارکنان این شرکت تشکیل خواهند داد، خدمات حمل و نقل را هم برای آنها فراهم می کند. ما همچنین در نظر داریم که یک فروشگاه به مساحت ۱۲۵ هزار فوت مربع (حدود ۱۱ هزار متر مربع) که مغازه، داروخانه و دیگر امکانات رفاهی را داشته باشد، در این شهرک بسازیم.»

فیس‌بوک همچنین تصاویری از شهرکی که احتمالا در آینده می‌سازد، منتشر کرد و نوشت: یکی از مزایای زندگی کردن کارکنان فیس‌بوک در کنار هم این است که به این شیوه از سطح ترافیک کاسته می‌شود.

فیسبوک

شهرک سازی فیس‌ بوک برای کارکنانش

فیسبوک

یک شخص مطلع به این مسئله اعلام کرد: ساخت این شهرک حدود یک دهه به طول می انجامد. ساخت و ساز نخست بخش‌هایی از این شهرک که شامل خانه و فروشگاه می‌باشد در نیمه نخست سال ۲۰۲۱ به پایان می رسد.

این طرح پیشنهادی فیس‌بوک برای ساخت شهرکی در «منلو پارک» تاکنون تأیید نشده است. کارشناسان معتقدند تأیید ساخت آن به حدود دو سال زمان نیاز دارد.
فیسبوک
امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *