پنجشنبه , ۹ ام فروردین ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۸:۱۵ بعد از ظهر به وقت تهران

شفر: مطمئنم حسینی و غفوری به تیم ملی برمی‌ گردند

وینفرد شفر، سرمربی استقلال : وریا بازیکن خیلی خوبی است و من اصلاً دلیل دعوت نشدن او را نمی‌فهمم، همین‌طور دعوت نشدن حسینی را. وریا بازیکنی است که همه توان خودش را در زمین بازی می‌گذارد. او هم دفاع می‌کند و هم در حمله‌ها حاضر است.

http://parsfootball.com/wp-content/uploads/2018/03/vorya12es.jpg

وریا بازیکنی است که حتی تلاش نمی‌کند پنالتی بگیرد او دوست دارد بجنگد و در نهایت پاس طلایی را به مهاجمان بدهد. وریا بازیکنی است که هر مربی در ترکیبش به یکی مثل او نیاز دارد.

حسینی هم در حال حاضر بهترین گلر جوان فوتبال ایران است اما یک چیز بگویم، من صد درصد مطمئن هستم حسینی و وریا غفوری به تیم ملی برمی‌گردند و نقش مهمی در موفقیت ایران ایفا می‌کنند.

نکته مهم این است که همه بازیکنان کنونی تیم ملی شخصیت خوبی دارند و همه آن‌ها برای موفقیت تلاش می‌کنند. هرکدام از آن‌ها ویژگی‌های زیادی دارند.

وریا کاملاً در خدمت تیم است و روز به روز بهتر شده و دقیقاً همان بازیکنی است که یک تیم در یک جام نیاز دارد چون برای بردن می‌جنگد. سید هم که بدون شک بهترین و با استعدادترین گلر حال حاضر بین جوانان است. در نهایت بگویم هر دوی آن‌ها تازه اول راه هستند و فرصت زیادی برای ادامه مسیر دارند/ خبرورزشی

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *