سه شنبه , ۲۹ ام اسفند ماه سال ۱۴۰۲ ساعت ۹:۵۵ قبل از ظهر به وقت تهران

شروط عجیب خارجی‌ ها برای تمدید قرارداد با استقلال

مدیران استقلال در ترکیه طلب جپاروف را به او پرداخت کردند در عین حال برخی می‌گویند به جپاروف بیشتر از طلبش دلار پرداخت شده تا به عنوان بخشی از پیش قراردادش تلقی شود، اما طرفین بعد از مذاکره درباره دستمزد این فصل هافبک ازبکستانی با خواسته عجیب او روبه‌رو شدند.

http://www.kiosktimes.ir/images/docs/000169/n00169045-b.jpg

جپاروف ۳۶ ساله به مدیران استقلال اعلام کرد فقط قرارداد ۳ ساله می‌بندد! یعنی تا ۳۹ سالگی باید بازیکن استقلال باشد و اگر هم به دلیل افت فنی کنار گذاشته شد دستمزد دلاری‌اش را بگیرد.

مامه بابا تیام که قبلاً بر سر مسائل مالی با استقلالی‌ها توافق کرده بود نیز در حضور سیدرضا افتخاری و وینفرد شفر اعلام کرد قرارداد ۶ ماهه می‌بندد. موضع عجیب این دو بازیکن حاضران در مذاکره را دلسرد کرد. مدیرعامل مستعفی استقلال که اخباری مبنی بر احتمال تغییرات مدیریتی در این باشگاه را شنیده بود بیشتر در جلسه نماند و راهی تهران شد تا ضمن شرکت در مراسم خاکسپاری پدر مرحومش، استعفای خود را به وزیر ورزش برساند.

معاون او یعنی توفیقی سعی کرد نظر جپاروف و تیام را تغییر دهد، اما این دو بازیکن گفتند اگر قرار به توافق باشد با مدیرعامل باشگاه توافق می‌کنند!

وینفرد شفر تا آخر شب در کنار این دو بازیکن بود و درباره جزئیات و رقم قرارداد با آن‌ها حرفی نزد، اما اصرار داشت جپاروف و تیام در استقلال بمانند و بدانند چالش لیگ قهرمانان آسیا به آینده آن‌ها کمک خواهد کرد. کار‌های مرتبط به فصل نقل و انتقالات استقلال همین طوری روی هوا بود که با استعفای مدیرعامل و رفتن معاونش باید دید این تیم در آستانه شروع لیگ برتر چه سرنوشتی پیدا می‌کند.

مدیران استقلال در آخرین توافق با بستن یک قرارداد سنگین مالی علی کریمی را جذب کردند؛ بازیکنی که گفته می‌شود مشکل مصدومیت دارد و نمی‌تواند در همه بازی‌ها تیمش را همراهی کند. تکلیف ۲ بازیکن جدید و مصدوم دیگر یعنی میثم تیموری و مرتضی آقاخان و همچنین سیدمجید حسینی و روزبه چشمی هم مشخص نیست.

منبع: خبرورزشی

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *