جمعه , ۷ ام اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۲:۵۴ بعد از ظهر به وقت تهران

شرور معروف کرمان “مختار جهش” به هلاکت رسید + عکس

مدیرکل امنیتی استانداری کرمان از یک عملیات از پیش تعیین شده خبر داد که طی آن شرور مسلح مختار جهش معروف به بختیار رئیسی از اشرار منطقه جنوب استان کرمان به هلاکت رسید.

 در عملیاتی که از روز گذشته عملیاتی در کوه شاه (نمداد) رودبار جنوب آغاز شده بود و به دنبال تجسس اطلاعاتی سربازان گمنام امام زمان در چند ماهه اخیر ،صبح امروز جسد کامبیز جهش (فرزند شرور)، دامادش و یکی از چریک هایش پیدا و شناسایی شد.
گفتنی است این گروهک شرور بیست نفر بودند که ۴ نفر اصلی آنها به هلاکت رسیدند و بقیه آنها به کوه های اطراف فرار کردند.
لازم به ذکر است بختیار رئیسی حدود ده سال در منطقه با شرارت های خود امنیت و آسایش را از مردم سلب کرده بود که کشته شدن وی موجب خوشحالی مردم مناطق جنوبی شده است.
جزییات هلاکت ۳ شرور به دست پلیس
خلیل همایی گفت : عملیات انهدام این باند شرارت از شب گذشته در جنوبی ترین شهرستان استان کرمان آغاز شد و تا صبح امروز نیز ادامه داشت که در این عملیات سربازان گمنام امام زمان (عج) موفق به هلاکت سه شرور مشهور منطقه شدند.
وی افزود: این درگیری در ارتفاعات کوه شاه در شهرستان رودبار جنوب روی داده است و عملیات پاکسازی این منطقه با جدیدت ادامه خواهد یافت.
مدیر کل امنیتی استانداری کرمان اضافه کرد: این عملیات برای دستگیری همه اعضای باند ادامه دارد.
جزییات هلاکت 3 شرور به دست پلیس
گفتنی است یک ماه پیش نیز آریا جاویدان یکی دیگر از اعضای این گروهک مسلح که بیش از هشت فقره قتل ، قاچاق مواد افیونی ، تجاوز و ناامنی در پرونده خود داشت با تلاش سربازان گمنام امام زمان(عج) در شهرستان رودبارجنوب دستگیر شد.
امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *