سه شنبه , ۲۹ ام اسفند ماه سال ۱۴۰۲ ساعت ۳:۲۲ بعد از ظهر به وقت تهران

شرط و شروط عجیب وینفرد شفر برای نقل مکان به منزل مسکونی

وینفرد شفر سرمربی آلمانی استقلال پس از گذشت دو ماه حضورش در استقلال همچنان در هتل زندگی می کند و حاضر نیست به منزلی که باشگاه استقلال برای او در نظر گرفته نقل مکان کند.

دلیل این کار شفر بلاتکلیفی مسکن دستیارانش است و اعلام کرده تا زمانی که مشکل مسکن دستیارانش حل نشود به خانه جدید نخواهد رفت.

www.dustaan.com-شرط و شروط عجیب وینفرد شفر برای نقل مکان به منزل مسکونی
 تهیه مسکن برای سرمربی آلمانی استقلال تبدیل به یکی از معضلات این باشگاه شده است. وینفرد شفر با گذشت نزدیک به دو ماه از حضور خود در تهران همچنان در هتل اقامت دارد و این موضوع برای این سرمربی آلمانی و باشگاه استقلال با توجه به هزینه هایی که ایجاد کرده، دردسر ساز شده است.

باشگاه استقلال طی روزهای گذشته مسکن مورد نظر شفر را فراهم کرده اما این سرمربی آلمانی همچنان از حضور در این مسکن سر باز می زند. شفر به مسئولان باشگاه استقلال اعلام کرده که تنها در شرایطی راهی منزل مسکونی خود خواهد شد که منزل ساشا شفر فرزند او و یری ساناک دستیار اهل جمهوری چک استقلال نیز تهیه شود و تا زمانی که دو نفر دیگر خانه دار نشوند، در هتل باقی خواهد ماند.

باشگاه استقلال در روزهای گذشته مسکن مورد نظر ساشا شفر را نیز تهیه کرده اما ساناک همچنان مسکنی ندارد و در انتظار این است تا استقلال یک دستگاه آپارتمان در اختیار او بگذارد.

شرط و شروط عجیب وینفرد شفر برای نقل مکان به منزل مسکونی

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *