جمعه , ۷ ام اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۰:۰۲ قبل از ظهر به وقت تهران

شخم‌ زنی سپاهان با امیر استارت خورد

همان‌طور که از ۳ ماه قبل همه می‌دانستند امیر قلعه‌نویی به سپاهان برگشت تا یک بار دیگر سکان هدایت تیم پرطرفدار نصف‌جهان را در دست بگیرد.

http://www.khabarvarzeshi.com/images/post/main/18686891.jpg

به گزارش خبرورزشی، سپاهان در سه فصل گذشته روند نزولی را در پیش گرفت و تلخ‌ترین روزها در لیگ هفدهم رقم خورد تا با ایستادن در پله چهاردهم، این تیم روی لبه پرتگاه در لیگ برتر ماندنی شود، عنوانی که خشم طرفداران اصفهانی را در پی داشت و آنها خواستار ایجاد تغییرات گسترده شدند از همین‌ رو قلعه‌نویی بعد از فصل درخشان با ذوب‌آهن سرمربی این تیم شد تا انتظاراتی که طرفداران دارند را برآورده کند.

نیمکت سپاهان تکمیل شد

سرمربی سپاهان بلافاصله بعد از امضای قرارداد دو ساله با این باشگاه اقدام به تکمیل فهرست دستیاران خود در نیمکت رهبری کرد به نحوی که همچون تراکتورسازی و ذوب‌آهن، قلعه‌نویی تصمیم گرفت از همان کادری بهره ببرد که زمینه موفقیت‌های فصل گذشته را فراهم ساخته بودند. میگوئل تکسیرا به عنوان دستیار اول و روی تاوارس به عنوان مربی دروازه‌بان‌ها دو دستیار پرتغالی امیر خواهند بود، ضمن اینکه سعید الهویی و جلال امیدیان هم به عنوان مربی در این کادر حضور خواهند داشت. بدنسازی تیم نیز به بیاض پورممی سپرده شده است.

اسطوره در لیست انتظار

برخلاف گمانه‌زنی‌ها خبری از محرم نویدکیا در بین دستیاران امیر قلعه‌نویی دیده نمی‌شود، کسی که از محبوبیت بسیار زیادی میان سپاهانی‌ها برخوردار است و گفته می‌شد با انتخاب سرمربی او نیز به کادر فنی اضافه خواهد شد. کاپیتان سابق سپاهان در شرایطی هنوز با بلاتکلیفی مواجه است که شنیده می‌شود قلعه‌نویی در مذاکرات خود با باشگاه از بازگشت دوباره محرم به کادر فنی استقبال کرده اما پیش از استارت همکاری درخواست نشستی با خود نویدکیا شده است، از همین ‌رو تا بازگشت امیر به اصفهان و برگزاری جلسه با نویدکیا کاپیتان اسطوره‌ای در لیست انتظار قرار دارد. البته شنیدیم محرم منتظر تماس شخص قلعه‌نویی است.

فهرست مازاد ژنرال

فهرست نفرات سپاهان در لیگ هفدهم به قدری ضعیف بسته شد که ایستادن این تیم در جایگاه چهاردهم خود گویای واقعیت‌های این فهرست بود. در شرایطی که قلعه‌نویی تنها مجاز به ۶ خرید لیگ برتری و جذب چهار بازیکن خارجی است سرمربی سپاهان در نشست با مدیران باشگاه فهرست مازاد خود را بر اساس محدودیت جذب بازیکن جدید انتخاب کرد و در اختیار مدیرعامل قرار داد که از جمله نفرات مازاد این فهرست می‌توان به گلر سوری، مسعود حسن‌زاده، مروان حسین عراقی و یکی، دو مدافع و هافبک سرشناس این تیم از جمله حسن جعفری، حسین پاپی و… اشاره کرد که باید خود را برای جدایی از سپاهان آماده کنند.

خریدهای جنجالی در مسیر زاینده‌رود

سپاهان برای تبدیل شدن به یکی از مدعیان قهرمانی در لیگ هجدهم نیاز به تجدید قوا دارد از همین‌ رو امیر قلعه‌نویی روی حداقل ۱۰ تا ۱۲ خرید حساب باز کرده که در فهرست اولیه این مربی برای ورود به بازار تابستانه ایران نام‌های بزرگی دیده می‌شود. گفته می‌شود طی هفته جاری از فهرستی که قلعه‌نویی به سپاهانی‌ها ارائه داده بین سه تا چهار خرید نهایی می‌شوند که یکی، دو نفر از آنها می‌توانند جنجال‌های زیادی رقم بزنند به خصوص در پست دروازه‌بان، هافبک و مهاجم. شاید جنجالی‌ترین انتقال جذب یکی از سه گلر مد نظر امیر برای فصل آینده از بین باشگاه‌های سرشناس لیگ برتری باشد، ضمن اینکه سپاهانی شدن یکی از بین دو ستاره پرسپولیس در سال‌های گذشته نیز می‌تواند سر و صدای زیادی به راه بیندازد.

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *