پنجشنبه , ۹ ام فروردین ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۷:۱۷ بعد از ظهر به وقت تهران

شخصی که دونالد ترامپ می خواست ایوانکا را به زور وادار به ازدواج با او کند +تصاویر

ایوانا ترامپ همسر اول دونالد ترامپ رئیس جمهور جنجالی امریکا در کتاب جدیدش از رفتارهای زورگویانه دونالد ترامپ با دخترش ایوانکا ترامپ پرده برداشت. همسر اول ترامپ در این کتاب نوشته است دونالد ترامپ ایوانکا را مجبور به ملاقات با شخص معروف می کرده است. 

مجله دوستان : به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان  به نقل از دیلی میل، «ایوانا ترامپ»، همسر اول دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا در کتاب جدیدش به نام «بزرگ کردن ترامپ» به زورگویی های دونالد ترامپ در قبال «ایوانکا» اشاره کرده است.

وی در این کتاب نوشته است دونالد ترامپ از ایوانکا خواسته که با «تام بریدی»، بازیکن فوتبال گریدیرون اهل آمریکا ملاقات کند. در واقع این داستان ها مربوط به دوران پیش از ازدواج ایوانکا ترامپ و جرد کوشنر بوده است.

در بخشی از این کتاب آمده است: «دونالد از ایوانکا خواست با تام بریدی ملاقات کند. او به ایوانکا دستور داد که باید با او قرار ملاقات بگذاری. اما ایوانکا به این کار علاقه ای نشان نداد.»

دونالد ترامپ دلش می‌خواست ایوانکا با این شخص ازدواج کند+ تصاویر

دونالد ترامپ دلش می‌خواست ایوانکا با این شخص ازدواج کند+ تصاویر

ایوانا ترامپ که در سالهای ۱۹۷۷ تا ۱۹۹۲ همسر اول دونالد ترامپ بود، توضیحات بیشتری در خصوص رابطه ایوانکا و بریدی ارائه نکرد و حتی نگفت که چرا ایوانکا به ملاقات با وی علاقه ای نداشته است.

گزارشها حاکی از آن است که دونالد ترامپ و تام بریدی با هم رابطه نزدیکی داشته اند. بریدی هم تاکنون چندین بار از ترامپ با عنوان «دوست» نام برده است؛ اما به صورت علنی از او به عنوان رئیس جمهور آمریکا حمایت نکرده است. تام بریدی با داشتن ۵ قهرمانی در کارنامه اش، پرافتخارترین بازیکن لیگ فوتبال آمریکایی است.

دونالد ترامپ دلش می‌خواست ایوانکا با این شخص ازدواج کند+ تصاویر

دونالد ترامپ دلش می‌خواست ایوانکا با این شخص ازدواج کند+ تصاویر

شخصی که دونالد ترامپ می خواست ایوانکا را به زور وادار به ازدواج با او کند

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *