سه شنبه , ۴ ام اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۳:۰۱ بعد از ظهر به وقت تهران

شباهت جنجالی یک سگ به دونالد ترامپ +تصاویر

تصاویری از یک سگ که شباهت بسیار عجیبی به دونالد ترامپ دارد در شبکه های اجتماعی میان کاربران دست به دست می چرخد.
باشگاه خبرنگاران جوان: انتشار تصاویری از یک سگ که شباهت زیادی به دونالد ترامپ دارد، کاربران شبکه‌های اجتماعی را شگفت زده کرده است.

به گزارش دیلی میل، «مِستر گریف» یک سگ ۱۳ ساله از نژاد «گریفون بروکسل» است که بنابر اعلام کاربران شبکه‌های اجتماعی شباهت زیادی به «دونالد ترامپ»، رئیس جمهور آمریکا دارد.

«استف راندز» صاحب ۲۳ ساله این سگ دوست داشتنی اهل «بینگهمتون» نیویورک است و از دو سال پیش تزئین موهای سگ خود را آغاز و تصاویری از آن را در اینستاگرام منتشر کرد. درحال حاضر صفحه  این سگ در اینستاگرام بیش از ۹۰۰۰ فالوور دارد.

تعداد زیادی از کاربران شبکه‌های اجتماعی نظراتی را درباره این سگ منتشر کرده اند که نشان می دهد مدل موهای «مستر گریف» و حالت چهره آن شباهت زیادی به دونالد ترامپ دارد.

صاحب سگ در این خصوص اعلام کرد: بسیار جالب است. سگ من با دونالد ترامپ مو نمی زند. موهای او و حالات چهره اش شباهت زیادی به حالات چهره رئیس جمهور آمریکا دارد. فقط کافی است موهای سگم را شانه کنم و اسپری به آن بزنم.

وی در ادامه گفت: برخی از مردم فکر می کنند که با لباسهایی که بر تن سگم می کنم او را آزار می دهم؛ اما درواقع سگ من این لباسها را دوست دارد و با وجود آنها خیلی طبیعی رفتار می کند.

انتشار تصاویر مختلفی از این سگ در اینستاگرام، تاکنون توجه کاربران زیادی را به خود جلب کرده است. بسیاری از آنها نظرات مختلفی را در این خصوص منتشر کردند. به عنوان مثال، یکی از کاربران نوشته است: این سگ قیافه بسیار بهتری دارد. یکی دیگر نوشته است: من به تو رأی می دهم. در ضمن مدل موهایت هم بهتر است.

یک کاربر دیگر هم اعلام کرد: بله گویا با رئیس جمهور دوقلو هستند.

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *