جمعه , ۷ ام اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۲:۴۰ قبل از ظهر به وقت تهران

شاکی جدید سرخپوشان در راه تهران؟ +عکس

اشپیتم ارفی بازیکن سابق پرسپولیس تهران در خصوص طلبش از این تیم می گوید: «من در مصاحبه قبلی‌ام به شما گفتم که حتی یک سنت هم به باشگاه پرسپولیس تخفیف نمی‌دهم چون هر بار برای تفاهم با این باشگاه راهی دفتر پرسپولیس شدم، جوابم را ندادند»

جام نیـوز: اشپیتم آرفی این روزها درگیر مسافرت و لذت بردن از تعطیلات کریسمس است.

بازیکن پیشین پیام مشهد، پرسپولیس و تراکتورسازی تبریز در خصوص طلب ۱۰۹ هزار یورویی‌‌اش از باشگاه پرسپولیس به ما گفت:

«تا حدود دو هفته دیگر هم در آلمان و کوزوو می‌مانم سپس قصد دارم به تهران بیایم. می‌خواهم در تهران پیگیر کارهایم باشم تا بتوانم زودتر به پولم برسم.»

از او پرسیدیم شکایتش در چه مرحله‌ای قرار دارد که افزود: «بعد از آنکه فیفا، شکایت من را دوباره به فدراسیون فوتبال ایران برگرداند، چند بار توسط مهدی شیری و یک وکیل دیگر پیگیری کردم و حتی گفتم حاضرم تخفیف بدهم تا به پولم برسم ولی هرگز جوابی به ما ندادند.

من هم مثل برخی بازیکنان ایرانی، حکم کمیته انضباطی ایران علیه پرسپولیس را ترجمه کردم و به AFC فرستادم. حالا هم منتظرم تا آنها نتیجه را بگویند.»

آرفی در نهایت گفت: «منتظرم AFC این مشکل را با حکم نهایی خود حل کند.

من در مصاحبه قبلی‌ام به شما گفتم که حتی یک سنت هم به باشگاه پرسپولیس تخفیف نمی‌دهم چون هر بار برای تفاهم با این باشگاه راهی دفتر پرسپولیس شدم، جوابم را ندادند و حالا هم باید منتظر عواقب شکایتم باشند.

طاهری هرگز نخواست این مشکل را حل کند اما شنیدم گرشاسبی گفته به دنبال پرداخت پول به من است ولی به هر حال او باید منتظر حکم AFC در مورد پرونده من باشد.»

 

شاکی جدید سرخپوشان در راه تهران؟

امتیاز دهید!

یک دیدگاه

  1. با سلام خدمت تمام آقایان عزیز و بانوان محترم
    همیشه توی جامعه ما حرف از حقوق زنان است ولی تا به حال کسی چرا از حقوق مردان صحبت نمیکند و حال در ذهن خود میپرسید چه چیزی؟
    میگویند حق زنان تضییع میشود چون به ورزشگاه فوتبال اجازه ورود ندارند خب باشه ولی من میگم قانون همیشه برای همه یکسان است چه زن چه مرد!!
    آیا مردان که اجازه ورود به ورزش بانوان را ندارند این تضییع حقوق و محدودیت مردان نیست؟!
    مگر بانوان با پوششی که مورد تأیید مقام معظم رهبری است در مسابقات المپیک و جهانی در جلوی چشمان مردان غریبه و در جلوی دوربین آنها حاضر نمیشوند؟! آیا این عدالت است؟ آیا قانون نباید برای همه یکسان نباشد؟!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *