پنجشنبه , ۹ ام فروردین ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۹:۴۸ بعد از ظهر به وقت تهران

شاهزاده عربستانی: ملک سلمان و پسرش مسئول اوضاع کشورند نه آل سعود

یک شاهزاده عربستانی به مخالفانی که در لندن شعارهایی را علیه خاندان حاکم عربستان سر می‌دادند گفت که تنها پادشاه و پسرش مسئول اوضاع عربستان هستند نه خاندان حاکم.

http://www.iribnews.ir/files/fa/news/1396/5/1/1200245_907.jpg

به گزارش ایسنا، به نقل از روزنامه رأی الیوم، در ویدئویی که به تازگی در رسانه‌های اجتماعی منتشر شده احمد بن عبدالعزیز، شاهزاده سعودی قصد ورود به ساختمانی در لندن را دارد درحالی که شعارهایی علیه خاندان حاکم سر داده می‌شود و در حالی که همراهان احمد بن عبدالعزیز قصد دارند نگذارند مخالفان از او عکس بگیرند وی به سمت آن‌ها رفته و می‌گوید امیدوار است همین امروز جنگ یمن پایان یابد.

وی در جواب سؤالی درباره اوضاع بازداشت‌شدگان در بحرین و توانایی ریاض برای تغییر این اوضاع گفت: اگر به دست ما باشد که اوضاع خوب می‌شود.

این شاهزاده سعودی به مخالفانی که در لندن شعار “آل سعود سرنگون شود” سر می‌دادند گفت که خاندان حاکم هیچ ارتباطی با اوضاع عربستان ندارد و تنها ملک سلمان بن عبدالعزیز، پادشاه و پسرش محمد بن سلمان مسئول اوضاع هستند.

شاهزاده ۷۶ ساله عربستانی بین ژوئن تا نوامبر ۲۰۱۲ پست وزارت کشور را در اختیار داشت اما پادشاه او را برکنار کرد. وی پست معاون وزیر کشور و معاون امیر منطقه مکه را برعهده داشته است.

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *