جمعه , ۷ ام اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۲:۴۶ قبل از ظهر به وقت تهران

سیاوش خیرابی و سولماز حصاری در نمایی از سریال «هست و نیست» +تصاویر

مجموعه تلویزیونی «هست و نیست» به کارگردانی حسین سهیلی زاده با حضور بازیگرانی همچون: سیاوش خیرابی، سولماز حصاری، فرهاد قائمیان، حمیدرضا پگاه ، الهام پاوه نژاد و نگار عابدی در ۳۰ قسمت برای پخش از شبکه دوم سیما آماده می شود.

سریال هست و نیست

سیاوش خیرابی و سولماز حصاری در نمایی از سریال «هست و نیست»

خبرنگاران جوان: تصویربرداری سریال «هست و نیست» به کارگردانی حسین سهیلی زاده و تهیه کنندگی محسن شایانفر که در لوکیشن منزل الناز، با بازی سیاوش خیرابی و سولماز حصاری ادامه داشت؛ در جدیدترین لوکیشن خود از روز شنبه به خانه فرهاد رفت.

 

در این لوکیشن علاوه بر فرهاد قائمیان، حمیدرضا پگاه و الهام پاوه نژاد و نگار عابدی به ایفای نقش خود پرداختند.

پیش تولید سریال «هست و نیست» که از ابتدای شهریورماه آغاز شده بود، از روز پنجشنبه ۲۰ مهر ماه در شهرک غرب به عنوان یکی از لوکیشن‌های اصلی مجموعه کلید خورد.

سریال هست و نیست

از جمله بازیگران این سریال فرهاد قائمیان، حمیدرضا پگاه، الهام پاوه‌نژاد، نگار عابدی، امیر دژاکام، سولماز حصاری، نازنین کریمی، سیامک اطلسی، اکبر رحمتی، مرتضی علی آبادی و سیاوش خیرابی هستند که قرار است با معرفی چند چهره جوان و جدید مقابل دوربین رضا شیبانی قرار بگیرند.

سریال هست و نیست

مجموعه تلویزیونی «هست و نیست» یک ملودرام اجتماعی است و قصه آن براساس طرحی از علی حدادی بوده و توسط نادر وحید نگاشته شده و در ۳۰ قسمت برای پخش از شبکه دو سیما ساخته می‌شود. در خلاصه داستان این سریال آمده است: گاهی بود و نبود و هست و نیست آدم‌ها، به وسوسه‌ای گره می‌خورد که به سادگی باز نمی‌شود…!

طبق اعلام شبکه دو سیما سریال «هست و نیست» قرار است در ایام زمستان روی آنتن برود.

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *