سه شنبه , ۴ ام اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۷:۴۷ بعد از ظهر به وقت تهران

سو استفاده و اخاذی از دختران کم سن و سال با وعده ازدواج

سو استفاده و اخاذی از دختران کم سن و سال با وعده ازدواج
سو استفاده و اخاذی از دختران کم سن و سال با وعده ازدواج

مجله انلاین دوستان : پسر شیطان‌صفتی که با وعده ازدواج، دختران جوان دبیرستانی را فریب داده و از آنان اخاذی می‌کرد دستگیر شد.
در پی ارجاع پرونده‌ای  در خصوص اغفال و کلاهبرداری از دختران کم سن و سال پرونده از  دادسرای  شعبه شهر ری به پایگاه نهم پلیس اطلاعات و امنیت عمومی تهران بزرگ ارجاع شد. با ارجاع این پرونده تحقیقات مأموران آغاز و در خلال تحقیقات پلیسی ضمن دعوت از شکات پرونده مشخص شد متهم پرونده فردی ۲۲ ساله با نام مستعار «پیمان» است که اقدام به اغفال و کلاهبرداری از دختران کم سن و سال دبیرستانی با وعده ازدواج کرده است. در تحقیقات نخست کارآگاهان دریافتند این پسر جوان با ایجاد رابطه با دختران دبیرستانی اقدام به گرفتن عکس‌ها و فیلم‌های خصوصی آنها کرده و سپس در ازای منتشر نکردن‌شان در فضای مجازی طلاجات  و زیورآلات دختران را طلب می‌کرده است.  در ادامه مأموران از آخرین طعمه متهم خواستند با یک قرار صوری او را به مکانی بکشاند تا پلیس بتواند این پسر شیطان صفت را دستگیر و به سزای اعمال بی‌شرمانه‌اش برساند. در ادامه با هماهنگی‌های لازم با مقام قضایی، شب گذشته مأموران توانستند در قرار صوری پس از یک ساعت تعقیب و مراقبت متهم را که با یک دستگاه خودروی زانتیا در محل حضور پیدا کرده بود دستگیر کرده و به پایگاه انتقال دهند.
مأموران در بازجویی‌های فنی و پلیسی دریافتند متهم در یک سال گذشته هفت نفر از دختران دبیرستانی را با وعده ازدواج فریفته و ۶۲ میلیون تومان از آنان اخاذی و کلاهبرداری کرده است.
سرهنگ علیرضا محرابی رئیس پلیس اطلاعات و امنیت تهران بزرگ درباره این خبر به باشگاه خبرنگاران، گفت: با اعتراف صریح متهم، پرونده پس از تحقیقات تکمیلی برای سیر مراحل قضایی در اختیار بازپرس دادسرای شهر ری قرار گرفت.

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *