پنجشنبه , ۹ ام فروردین ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۷:۵۸ بعد از ظهر به وقت تهران

سو استفاده های جنسی از دختران کم سن و سال به بهانه بخت‌ گشایی!

www.dustaan.com-سو استفاده های جنسی از دختران کم سن و سال به بهانه بخت‌ گشایی!مجله انلاین دوستان :   فرد رمالی که به بهانه‌های مختلف و تبلیغات درمان بیماری و بخت گشائی از مردم وجوه نقد دریافت و اقدام به سوء استفاده از زنان و دختران و آزار و اذیت آنان می‌کرد، توسط ماموران پلیس امنیت عمومی شهرستان پیشوا شرق تهران دستگیر شد.

سرهنگ آدینه وند فرمانده انتظامی شهرستان پیشوا در تشریح جزییات این خبر گفت: در پی کسب خبری مبنی بر اینکه فردی با دریافت وجوه نقد زیاد از مردم، اقدام به رمالی، دعا نویسی، ظاهر کردن روح و غیره به بهانه‌های مختلف می‌کند، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس امنیت این شهرستان قرارگرفت.
فرمانده انتظامی شهرستان پیشوا با اشاره به اقدامات ویژه پلیس برای شناسایی این فرد، ادامه داد: ماموران پلیس امنیت عمومی این شهرستان پس از کسب خبر و اطمینان از درستی موضوع با هماهنگی قضائی به محل مورد نظر اعزام و این فرد را در حین انجام رمالی دستگیر و به مقر پلیس منتقل کردند.

سرهنگ آدینه وند با اشاره به اینکه این فرد رمال علاوه بر جعل عناوین اقدام به سوء استفاده از زنان و دختران و آزار و اذیت آنان می‌کرده، افزود: ماموران در بازرسی از محل موصوف، بیش از ۷۰ جلد کتاب دعانویسی، یک دستگاه گاز اشک آور، آلات و ادوات استعمال مواد مخدر، تجهیرات دریافت از ماهواره و مقادیری مواد مخدر کشف کردند.
به گفته این مقام انتظامی، در این رابطه پرونده مقدماتی تشکیل و فرد دستگیر شده جهت سیر مراحل قضایی به دادسرا معرفی شد.

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *