سه شنبه , ۲۹ ام اسفند ماه سال ۱۴۰۲ ساعت ۳:۰۱ بعد از ظهر به وقت تهران

سوغاتی از اسپانیا چی بیاریم؟

 

سوغاتی از اسپانیا چی بیاریم؟

اسپانیا کشوری است که به‌خاطر تولید سرامیک‌ های زیبا، لباس‌ های فانتزی فلامنکو و نوشیدنی های قدیمی معروف است. همین امر خرید شما را با انبوهی از سوغاتی‌ اسپانیایی هیجان انگیر می کند. سوغاتی های اسپانیا از روغن زیتون ارگانیک و پنیر کمیاب گرفته تا سفال های دست ساز و لباس های شیک، برای هر سلیقه ای گزینه ای برای خرید سوغات اسپانیا را ارائه می دهد.

چه برای خود خرید کنید یا برای یکی از عزیزانتان، بازدید از مکان های دیدنی زیبا را با خرید برخی از سوغاتی های اسپانیا خاطره انگیز کنید. شما می توانید با تور و بلیط هواپیما اسپانیا به سراغ سوغات هیجان انگیز اسپانیا بروید. با آشنایی با سوغات خوشگل و خوشمزه اسپانیا قطعا به دنبال قیمت تور مادرید اسپانیا خواهید بود.

لباس فلامنکو

لباس فلامنکو، سبکی از موسیقی پرشور اسپانیایی همراه با رقص زیباست که معمولاً با لباس ژولیده ای که توسط رقصنده‌ها پوشیده می‌شود، شناخته می‌شود.

لباس فلامنکو سوغات اسپانیا است. لباس پر زرق و برقی که با یک شال گلدوزی شده، با رنگ سنتی قرمز و مشکی است، که دارای یک طرح خال خالی است. این لباس فلامنکو دارای طیف کاملی از رنگ ها و سبک‌ های مختلف است. از آنجایی که فلامنکو یک سنت اندلسی است، مالاگا، کادیز و سویل از بهترین مکان‌ ها برای انتخاب لباس فلامنکو هستند. در خرز د لا فرونترا، نزدیک کادیز، تامارا فلامنکو طیف وسیعی از لباس‌ ها، شال‌ها و جواهرات فلامنکو را می‌فروشد. Flamenco y Mas در مرکز سویل نیز انتخابی از لباس‌های شیک و لباس‌های فلامنکو دو تکه را ارائه می‌دهد.

ژامبون ایبری

سوغاتی‌های اسپانیا اغلب شامل غذاهای لذیذ می‌ شوند و انتخاب ژامبون ایبری یکی از مهم ترین سوغات های اسپانیا است.

به یکی از بازارهای پرجنب‌ و جوش محصولاتی که اسپانیا به آن معروف است بروید، معمولاً در مرکز شهرها و شهرهایی مانند بارسلونا، بیلبائو، مالاگا، و والنسیا، تا خوشمزه‌ ترین انواع Jamón Ibérico را خواهید داشت.

بازار فوق‌العاده La Boqueria در بارسلون را امتحان کنید، جایی که برج های کوچکی از ژامبون پخته شده را خواهید دید که از غرفه‌های بازار در میان طیف وسیعی از محصولات آویزان شده‌اند.

یکی از بهترین کارهایی که می‌توانید انجام دهید رزرو تور لحظه آخری جزایر قناری است که بزرگترین بازار غذای سرپوشیده در اروپا را بگردید و مجموعه‌ای از گوشت‌ های پخته شده کشور باسک را انتخاب کنید.

پیراهن فوتبال

سوغاتی از اسپانیا چی بیاریم؟

از آنجایی که فوتبال ورزش ملی این کشور است، پیراهن یکی از تیم‌ های برتر جز سوغات اسپانیا است که می‌ توانید به عنوان یادآور تعطیلات خود به خانه ببرید. در بارسلونا، از بازدید از استادیوم فوتبال نیوکمپ، خانه فوق العاده F.C. لذت ببرید. بارسلونا نیوکمپ بزرگترین استادیوم فوتبال در اروپا است. فروشگاه هدیه استادیوم گزینه‌ های سوغاتی زیادی از جمله پیراهن راه راه خانگی تیم بارسلونا را ارائه می‌دهد. گشت و گذار در این زمین  برای هر طرفدار فوتبالی جذاب است. پیراهن ملی اسپانیا هم در فروشگاه های سراسر کشور به فروش می رسد. و فوتبال دوستان بسیاری با تور مسافرتی به بارسلون سفر می کنند.

روغن زیتون

این سوغات خوراکی اسپانیایی در قلب آشپزی به سبک مدیترانه ای قرار دارد. از آنجایی که اسپانیا بزرگترین تولید کننده روغن زیتون در این سیاره است، یک بطری روغن زیتون از دیگر سوغات اسپانیا است برای بردن به خانه است.

شهر باستانی اندلس Baena، در حدود ۳۰ دقیقه از مالاگا، برخی از تصفیه شده ترین روغن زیتون های جهان را تولید می کند. در اسپانیااز موزه روغن زیتون و زیتون Baena دیدن کنید تا با تولید روغن زیتون منطقه آشنا شوید و روغن طلایی رنگ آن را بچشید.

زعفران

سوغاتی از اسپانیا چی بیاریم؟

جالب است بدانید که زعفران علاوه بر سوغات مشهد، سوغات اسپانیا هم هست! زعفران معطر که جز با ارزش ترین کالاهای جهان است. اسپانیا حجم بالایی از زعفران جهان را تولید می‌کند و از این سوغات اسپانیا برای تقویت طعم و عطر غذاهایی مانند پائلا، خورش و سایر غذاهای گوشتی و تاپاس استفاده می‌ کنند.

در والنسیا، به آنتونیو کاتالان بروید، در آنجا ترکیبی از گیاهان و ادویه‌ ها، از جمله رشته‌ های زعفران را می‌ فروشد. زعفران موجود در بازار مواد غذایی El Corte Inglés اسپانیا، با شعبه هایی در بارسلونا، بیلبائو، مالاگا، تنریف، گرن کاناریا و مایورکا را خواهید یافت.

فروشگاه بزرگ لوکس فروشگاهی یک‌ جا برای مواد غذایی لذیذ، لوازم خانگی، لوازم آرایشی و مد برای مردان، زنان و کودکان است.

اسپادریل

اسپادریل نام یک کفش تابستانی باشکوه است که در اسپانیا متولد شد و برای همیشه با روزهای خوش گذراندن در مدیترانه همراه خواهد بود.اسپادریل یک کفش معمولی و شیک است که به‌خاطر زیره چمن خشک شده و پوشش پنبه‌ ای آن معروف است. اگرچه به طور سنتی تخت است، اما اسپادری ها نیز به طور گسترده در کفش هایی به سبک گیوه در دسترس هستند.در اسپانیا، اسپادری ها معمولاً با دست دوخته می شوند. حتی یک نام (“Alpargateria”) به فروشگاه هایی که آنها را می فروشند داده شده است. کاتالونیایی‌ های شیک به سراغ La Manual Alpargatera می‌روند تا اسپادری‌ های سفارشی، با طیف وسیعی از رنگ‌ ها و سبک‌ های موجود را تهیه کنند.

ظروف تاپاس تراکوتا

برای سوغاتی‌های اسپانیا که مطمئناً هنگام بازگشت به خانه شادی می‌ آورند، طیف وسیعی از غذاهای تاپاس را انتخاب کنید. غذاهای سرو تاپاس که برای ارائه محصولات آشپزی مانند زیتون شکم پر، کوفته، میگو سیر و فلفل پادرون ذغالی شده استفاده می شود، یکی از ویژگی های اصلی بارها و رستوران ها در سراسر اسپانیا است.

این کاسه‌ های گرد به طور سنتی سفالی هستند، اگرچه مجموعه‌ ای جذاب از الگوها و رنگ‌ های موجود را در فروشگاه ها خواهید یافت. غذاهای سوغاتی را از بازارها و فروشگاه های مواد غذایی و صنایع دستی محلی در سراسر کشور تهیه کنید.

شری شیرین یا تلخ اسپانیولی

یک شری غلیظ و شاداب سوغات اسپانیایی است که ارزش خرید آن را دارد. بهترین مکان برای خرید شری در جهان، اسپانیا است. قبل از انتخاب این سوغات اسپانیا، گشتی در برخی از زیرزمین های منطقه بزنید تا بدانید این شری غنی شده اسپانیایی چگونه تولید می شود.

قبل از انتخاب یک بطری از فروشگاه برای بازگشت به خانه، در Galería del Jerez و موزه شری، که بزرگترین مجموعه شری جهان در نظر گرفته می شود، کاوش کنید.

سرامیک و سفال

سوغاتی از اسپانیا چی بیاریم؟

سرامیک و سفال یکی از بهترین سوغاتی ها برای خرید در اسپانیا به دلیل رنگ های پر جنب و جوش و طرح های چشم نواز کالیدوسکوپی هستند.

قطعاتی مانند گلدان، کوزه، بشقاب و کاسه دارای مضامین مذهبی، گل و فولکلور هستند.

مسافران همچنین می توانند انتظار داشته باشند که انواع سبک های سرامیکی را در مناطق مختلف اسپانیا نیز بیابند. در دهکده‌ های سفید درخشان و غرق آفتاب در کاستا دل سول در جنوب اسپانیا، از جمله شهر زیبای تپه Mijas، در نزدیکی مالاگا، طیف وسیعی از استودیوهای صنایع دستی و گالری‌ های سرامیک را برای جستجو پیدا خواهید کرد.

 

برچسب ها : جاذبه های مادرید,مراکز خرید بارسلون

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *