یکشنبه , ۱۶ ام اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۲:۵۴ قبل از ظهر به وقت تهران

سوتی های خفن تلوزیون: از اسکل تا خبر مرگ!

طی روز های گذشته انتشار خبر توهین یکی از مجریان صداو سیما به علی کریمی در فضا مجازی مثل یک بمب صدا کرد است، تعداد زیادی از هواداران این بازیکن خواستار اخراج این مجری از تلوزیون شده اند.

%postname%

همه گاف‌های تلویزیون: از اسکل تا خبر مرگ!

طی چند روز گذشته ماجرای توهین یک مجری تلویزیونی به علی کریمی، حسابی خبرساز شده و حتی عذرخواهی او هم نتوانسته هواداران جادوگر را راضی کند. پست بسیار عجیب مجری برنامه «مردم چی میگن» که حاوی اهانت تند و تیز به شخص کریمی و میلیون‌ها هوادار پرسپولیس بود، عواطف و احساسات خیلی از مخاطبان را جریحه‎دار کرد و یک توفان مجازی دیگر علیه صداوسیما راه انداخت؛ مجموعه‌ای که انگار هرگز قرار نیست سهل‌انگاری‌هایش به نقطه پایان برسد. تنها در طول همین دو، سه ماه اخیر شاهد چند نمونه دیگر از گاف‌های رسانه‌ای عجیب تلویزیون بودیم. شاید بتوان چنین اتفاقاتی را حاصل گستردگی سازمان و غیرقابل مهار بودن همه کارکنان آن دانست اما نباید فراموش کنیم که برخی رقبای ماهواره‌ای صداوسیما با وجود امکانات ضعیف‌تر و گستردگی قابل توجه، گاف‌های حاشیه‌ای بسیار کمتری نسبت به تلویزیون داخلی دارند. شاید اگر مدیریت دقیق‌تر و بهتری بر سیمای وطنی حاکم باشد، حجم این قبیل اشتباهات هم پایین بیاید.

علی ضیا و شیرین‌کاری‌هایش

البته پیش از اینکه مجری گمنام برنامه «مردم چی میگن» با شاهکارش اسمی در کند، انتشار فیلم کری‌خوانی بی‌ادبانه علی ضیا علیه پرویز مظلومی جنجالی شد. اگرچه آن ماجرا با کلی دردسر و حلالیت طلبیدن ضیا از سرمربی وقت استقلال ختم به خیر شد اما ضیا همچنان به کارهای عجیب و غریبش ادامه می‌دهد. او که این روزها مجری یک برنامه در شبکه اول سیما است، اخیرا به خاطر پاشیدن یک لیوان آب به صورت همکارش خبرساز شده و تذکر هم دریافت کرده است.

خبر مرگ ندهید لطفا!

حتما یادتان هست که یک بار مجری اعزامی شبکه ورزش برای پوشش مسابقات المپیک، در ارتباطی زنده با تهران شایعه مرگ احسان علیخانی را مطرح کرد و کلی سروصدا راه انداخت. ظاهرا اما آن غائله هم باعث نشد دوستان در تلویزیون حداقل در این یک مورد حواس‌شان را جمع کنند و خبر مرگ این و آن را بدون تایید اعلام نکنند. در همین راستا حدود دو ماه پیش شبکه استانی آبادان خبر مشابهی در مورد حسن هوری به انتشار رساند که خوشبختانه مشخص شد صحت ندارد.

ماجرای آرش برهانی

سه سال پیش هم اتفاق عجیبی برای آرش برهانی رخ داد. یک شب او و میثم بائو میهمان یک برنامه زنده تلویزیونی با اجرای محمدرضا حسینیان بودند. درست همان اول کار که مجری در حال چاق سلامتی با این دو نفر بود، یکی از عوامل پشت صحنه که نمی‌دانست میکروفن‌اش باز است جمله بسیار زشتی در مورد برهانی به کار برد که همه آن را شنیدند. ویدیوی مربوط به این اتفاق حسابی جنجالی شد و تا مدت‌ها دست به دست می‌چرخید.

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *