پنجشنبه , ۹ ام فروردین ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۷:۵۳ بعد از ظهر به وقت تهران

سه روز عزای عمومی در قزوین اعلام شد

در پی درگذشت در پی درگذشت آیت الله هادی باریک بین نماینده سابق ولی فقیه در استان قزوین ۳ روز عزای عمومی اعلام شد.

http://biographyha.com/wp-content/uploads/2014/10/Hadi-barik-bin-biographya-com-2.jpg
سه روز عزای عمومی در قزوین اعلام شد

آیت الله عبدالکریم عابدینی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین و فریدون همتی استاندار قزوین در پی درگذشت آیت الله هادی باریک بین نماینده سابق ولی فقیه در استان پیام تسلیتی صادر کردند.

به گزارش ایسنا، آیت الله عبدالکریم عابدینی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین در پی درگذشت آیت الله هادی باریک بین نماینده سابق ولی فقیه در استان پیام تسلیتی صادر کردند که در این پیام سه روز عزای عمومی در استان اعلام شده است.

درابتدای این این پیام آمده است: روح ملکوتی عالم وارسته و مجاهد آیت‌الله حاج شیخ هادی باریک‌بین پس از سال‌ها مجاهدت و خدمت صادقانه و راستین به ملکوت اعلی پیوست. نام بلندآوازه ایشان به پیوست مبارزات خستگی‌ناپذیر پیش از انقلاب اسلامی و خدمات بی‌شائبه پس از آن در قالب مسئولیت خطیر ایشان در استان با عنوان نماینده ولی‌فقیه و امام‌جمعه از ابتدای پیروزی انقلاب و مسئولیت‌های ملی نظیر عضویت در مجلس خبرگان رهبری و مجلس خبرگان تدوین قانون اساسی، در تاریخ پرافتخار انقلاب اسلامی ایران مضبوط و در پیشگاه خدای متعال مأجور و مشکور خواهد بود.

در ادامه این پیام عنوان شده است: آن بقیه‌السلف علما و فقهای استان عالم‌پرور قزوین سال‌های طولانی از عمر شریف خود را به مبارزه با رژیم طاغوت و در تبعید گذراند و بعد از انقلاب اسلامی از یاران باوفا و همیشه درصحنه امام راحل و رهبر فرزانه انقلاب اسلامی بود. او که در دفاع‌مقدس، فرزند برومندش را در روزهای آغازین جنگ تحمیلی تقدیم اسلام عزیز کرد و مدال پرافتخار«ابوالشهید» را از خدای متعال دریافت نمود. رزمندگان غیور استان قزوین خاطرات حضور آن عزیز را در جبهه‌های نبرد حق و باطل به یاد دارند و مردم شریف قزوین، خطبه‌های دشمن‌شکن و وحدت‌بخش امام‌جمعه خود را هرگز فراموش نخواهند کرد.

در این پیام خاطرنشان شده است: فقدان این پدر معنوی و فقیه بزرگوار که زندگی زاهدانه خود را مصروف تبلیغ عقاید، شریعت و اخلاق گذراند، ضایعه‌ای جبران‌ناپذیر و دردناک برای استان قزوین است. شکی نیست که مردم قدرشناس و مؤمن استان برای قدردانیِ بیش از نیم‌قرن هدایت و راهبری ایشان در استان با حضور در مراسم تشییع و مجالس ترحیم آن یار سفرکرده، دَین خود را ادا خواهند کرد.

در پایان این پیام اعلام شده است: اینجانبان ارتحال یار دیرین امام و رهبری را به رهبر معظم انقلاب اسلامی، مراجع عظام تقلید و حوزه‌های علمیه، خانواده‌های معظم شهدا، حجت‌الاسلام‌والمسلمین شیخ محمد باریک‌بین فرزند گرامی و عالم و بیت شریف آن مرحوم و عموم مردم شهیدپرور استان تسلیت عرض نموده و از روز شنبه نوزدهم فروردین در استان سه روز عزای عمومی اعلام می‌کنیم. از درگاه خدای متعال، علو درجات و حشر با اولیاء و صالحین برای آن عالم ربانی خواستاریم.

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *