جمعه , ۷ ام اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۶:۵۶ بعد از ظهر به وقت تهران

سنگسار بیرحمانه دو جوان سوری در حلب توسط داعش +تصاویر

مجله انلاین دوستان :  گروه تروریستی داعش دو جوان سوری را در استان حلب سنگسار کرد.

این گروه تروریستی دو جوان سوری را در استان حلب در شمال سوریه به اتهام لواط در ملاء عام سنگسار کرد. گروه تروریستی داعش معمولا جوانان سوری را به جرم های واهی در ملاء عام اعدام می کند تا با ایجاد ترس و رعب در میان مردم این کشور، مناطق بیشتری از سوریه را به اشغال خود دربیاورد.

هم اکنون بخشی از حومه شرقی و شمالی استان حلب از جمله شهرهای «باب» و «منبج» در اشغال داعش است و قوانین این گروه تروریستی در این مناطق اجرا می شود.

dustaan.com-اخبارروز-اخبار-روز-ایران-جهان-خبرپو-خبریاب-خبر-خوان-شهرخبر-سنگسار-داعش-اخبارداعش-جنایات-۱ dustaan.com-اخبارروز-اخبار-روز-ایران-جهان-خبرپو-خبریاب-خبر-خوان-شهرخبر-سنگسار-داعش-اخبارداعش-جنایات-ت dustaan.com-اخبارروز-اخبار-روز-ایران-جهان-خبرپو-خبریاب-خبر-خوان-شهرخبر-سنگسار-داعش-اخبارداعش-جنایات-ت۲ dustaan.com-اخبارروز-اخبار-روز-ایران-جهان-خبرپو-خبریاب-خبر-خوان-شهرخبر-سنگسار-داعش-اخبارداعش-جنایات-ت۳ dustaan.com-اخبارروز-اخبار-روز-ایران-جهان-خبرپو-خبریاب-خبر-خوان-شهرخبر-سنگسار-داعش-اخبارداعش-جنایات-ت۴ dustaan.com-اخبارروز-اخبار-روز-ایران-جهان-خبرپو-خبریاب-خبر-خوان-شهرخبر-سنگسار-داعش-اخبارداعش-جنایات-ت۵

امتیاز دهید!

یک دیدگاه

  1. شما از همان خونی هستید که بر سر پیامبر خدا خاک ریختند.جنگ با شما وظیفه هر انسانی هست..

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *