شنبه , ۸ ام اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۱:۵۳ قبل از ظهر به وقت تهران

سلطان سکه سال ۹۲ دستگیر شد اما بانک مرکزی رسما گفت خودمان به او دلار دادیم

محسنی اژه ای؛ سخنگوی قوه قضاییه در نشست خبری:دو شرکت که دو برادر هستند، ۲۰ و چند میلیون یورو را برای وارد کردن کاغذ روزنامه گرفتند اما در حالی که ربطی به اینها نداشته و اصلا موضوع فعالیت شان نبوده است.

https://static1.jamaran.ir/servev2/NE7VABsscXxz/PBG64w6wfqErp47D1W9w0Jpfa8fpMiBcptkcLd6IQr4,/%D9%85%D8%AD%D8%B3%D9%86%DB%8C+%D8%A7%DA%98%D9%87+%D8%A7%DB%8C.jpg

متاسفانه در سال های ۹۱ و ۹۲ هم افرادی دستگیر شدند. از جمله کسی که در همین موضوع هم دستگیر شده و نیروی انتظامی گفته دو تن سکه داشته است.

این فرد حمید مظلومین و پسرش محمدرضا مظلومین نام دارد که آن موقع هم دستگیر شدند و حکم گرفتند و رسماً بانک مرکزی به دادسرا و دادگاه گفتند اینها با نظر و هماهنگی ما بوده است و ما این دلارها را در اختیارشان قرار دادیم. با آن توضیحی که آن زمان نماینده مرکزی و حراست دادند، دادگاه اعلام کرد که جرمی از این بابت مرتکب نشدند.

یکی از بحث ها این است که این مسئله مورد تایید بانک مرکزی هست یا خیر. در ارتباط با یکی از افرادی که تا روز دستگیری به گفته خودش ۴۶ مورد هر دفعه بین ۴ تا ۷ میلیون دلار گرفته، یکی از افراد بانک مرکزی گفته که این با هماهنگی ما بوده است.

کسانی که برهنه و نیمه برهنه می شوند و عفت عمومی را جریحه دار می کنند، قطعاً خلاف شرع و قانون و جرم است.

یک سر و صدای به راه انداخند تا تاثیر منفی بگذارند. این فرد یک شب بازداشت نشده است که شاید هم بی وجه بوده که بازداشت نشده است. خیلی از دروغ هایی که در این خصوص گفتند واقعیت نداشته است.

خودم چیزی که از ناحیه صدا و سیما پخش را ندیدم اما گفتند که اسم این خانم پخش نشده و چهره او را هم به اسم واضح پخش نکردند اما کسانی که اینستاگرام را می دیدند شناختند. اصلاً این افرادی که سه الی چهار نفر بودند و سراغ اینها رفتند، غیر از یک نفرشان مورد نظر دستگاه قضایی و انتظامی نبوده که سراغ اینها بروند. متاسفانه از بیرون افرادی را بکار می گیرند و پول می دهند و تشویق می کنند که در فضای مجازی یا عمومی روسری خود را بردارند که صرف بی عفتی و بی غیرتی نیست بلکه یک هدف سیاسی پشت آن است و دنبال قبح شکنی و هنجارشکنی هستند./ تسنیم

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *