سه شنبه , ۴ ام اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۲:۵۸ بعد از ظهر به وقت تهران

سقوط پژو ۲۰۶ به کانال آب در سعادت‌آباد +تصاویر

سقوط خودروی پژو ۲۰۶ به کانال آب در سعادت‌آباد منجر به مصدومیت دو سرنشین آن شد.

خبرگزاری تسنیم: ساعت ۲:۵۴ بامداد امروز در پی تماس تعدادی از شهروندان با سامانه ۱۲۵ مبنی بر سقوط یک دستگاه خودروی سواری به درون کانال آب، ستاد فرماندهی آتش‌نشانی تهران بلافاصله آتش‌نشانان ایستگاه ۵۸ و جرثقیل ۳۰ تُنی این سازمان را به محل حادثه در خیابان سعادت‌آباد، خیابان ایثارگران شمالی اعزام کرد.

داود علیاری؛ رئیس ایستگاه ۱۲۴ و افسر آماده منطقه ۲ عملیات آتش‌نشانی تهران درباره جزئیات این حادثه اظهار کرد: یک دستگاه خودروی سواری پژو ۲۰۶ پس از برخورد با جدول کنار خیابان، گارد محافظ و شکستن آن، به داخل کانال آبی به عمق تقریبی چهار و عرض ۶ متر سقوط کرده بود.

وی ادامه داد: در این حادثه هر دو سرنشین، پیش از رسیدن آتش‌نشانان از داخل اتاقک خودرو خارج شده بودند که آتش‌نشانان پس از بررسی‌های لازم با استفاده از نردبان، هر دو نفر سرنشین خودرو را به سطح زمین منتقل کردند.

رئیس ایستگاه ۱۲۴ خاطرنشان کرد: نیرو‌های عملیات، پس از اطمینان از عدم نشت بنزین، برق خودرو را از سر باطری قطع کردند و با حضور عوامل اورژانس، سرنشینان را برای مداوا تحویل آنان دادند.

بنابر اعلام پایگاه خبری ۱۲۵؛ آتش‌نشانان خودرو را توسط جرثقیل ۳۰ تُنی در حضور عوامل راهور و انتظامی از داخل کانال خارج و به سطح خیابان منتقل کردند و پس از ایمن‌سازی نهایی به مأموریت خود خاتمه دادند.

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *