سه شنبه , ۴ ام اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۲۲ بعد از ظهر به وقت تهران

سقوط مرگبار مرد جوان به داخل چاه خانه +تصاویر

مردی جوان در پی بی‌ احتیاطی به داخل چاه منزل سقوط کرده و جان خود را از دست داد.

خبرگزاری تسنیم: ساعت ۱۸:۵۳ روز گذشته ستاد فرماندهی سازمان آتش‌نشانی تهران پس از دریافت خبر سقوط مردی به داخل چاه در یک منزل مسکونی، بی درنگ آتش‌نشانان ایستگاه ۱۴ و تیم نجات ۱۷ را به شهر ری، محله دولت آباد، خیابان فرهنگ اعزام کرد.

توکل قاسم‌پور؛ رئیس ایستگاه ۱۴ آتش‌نشانی درباره جزئیات این حادثه اظهار کرد: در حیاط منزلی قدیمی به وسعت ۲۵۰ متر مربع چاهی به عمق ۱۵ متر وجود داشت که ناگهان مردی حدوداً چهل ساله به علت نامشخصی به درون این چاه سقوط کرده بود.

وی افزود: آتش‌نشانان و نجاتگران به سرعت اقدام به برپایی کارگاه در دهانه چاه کردند و پس از تخلیه گازهای خطرناک درون چاه، یکی از نجاتگران با استفاده از تجهیزات مخصوص نجات و دستگاه تنفسی با پشتیبانی سایر همکاران خود به عمق چاه رفت و با به‌کارگیری تجهیزات مخصوص، این شخص را از داخل چاه خارج کرد.

قاسپور افزود: فرد مصدوم بعد از بیرون آوردن از عمق چاه تحویل امدادگران اورژانس شد که پس از انجام معاینات لازم، مرگ وی تائید و اعلام شد.

وی متذکر شد: بنابر اظهارات ساکنان بی‌احتیاطی شخص متوفی باعث بروز این اتفاق شد.

بنابر اعلام پایگاه خبری ۱۲۵؛ تحقیقات لازم درباره علل بروز این حادثه مرگبار همچنین علت مرگ متوفی توسط مراجع پزشکی قانونی در دست بررسی است.

سقوط مرگبار مرد جوان به داخل چاه خانه

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *