پنجشنبه , ۹ ام فروردین ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۸:۴۴ بعد از ظهر به وقت تهران

سقوط مرگبار دختر ۲۶ ساله از پل عابر پیاده

دختری ۲۶ ساله در بیرجند به دلیل سقوط از پل عابر پیاده جان سپرد.

رئیس پلیس آگاهی استان خراسان جنوبی از مرگ خانمی ۲۶ ساله بر اثر سقوط از پل عابر پیاده در بیرجند خبر داد.

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از روابط عمومی نیروی انتظامی استان خراسان جنوبی، سرهنگ سید غلامرضا حسینی گفت: در ساعت ۱۸ و ۳۹ دقیقه شب گذشته با اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر سقوط خانمی جوان از روی پل عابر پیاده خیابان مدرس بیرجند بلافاصله مأموران پلیس و نیروهای امدادی به محل حادثه اعزام شدند.

 

وی افزود: مأموران با حضور در صحنه مشاهده کردند خانمی جوان حدودا ۲۶ ساله از پل عابر پیاده سقوط و نقش بر زمین شده است. توسط عوامل اورژانس به مداوای اولیه پرداخته شد و مصدوم توسط آمبولانس به بیمارستان اعزام شد.

 

رئیس پلیس آگاهی استان خراسان جنوبی اضافه کرد: تحقیقات محلی حاکی از این بود که مصدوم پس از چند مرتبه صحبت کردن با تلفن همراه، خود را از روی پل به پایین پرتاب کرده است.

 

حسینی تصریح کرد: طبق بررسی‌های کارشناسان صحنه جرم پلیس آگاهی در بررسی‌های اولیه هیچ اثری مؤید بر تعمدی بودن این حادثه کشف نشد و بنا بر اعلام مأموران مستقر در بیمارستان اقدامات پزشکی بر روی مصدوم مؤثر نبوده و مصدوم در بیمارستان فوت شده است. طبق بررسی‌های پلیس دلیل این حادثه مسائل خانوادگی بوده و فرد فوت شده بومی استان نبوده است.

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *