شنبه , ۸ ام اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۲:۲۸ قبل از ظهر به وقت تهران

سقوط عجیب اتوبوس در حفره ٣ متری

اتوبوس مسافربری در اصفهان، دردسرساز شد. این اتوبوس هنگام حرکت، در حفره‌ای گیر کرد و آتش‌نشانان اصفهانی را به این صحنه عجیب کشاند. این حادثه هیچ تلفات جانی در بر نداشت و نیروهای امدادی مشغول آزادسازی این اتوبوس شدند.

سقوط عجیب اتوبوس در حفره ٣ متری

این اتوبوس ظهر روز شنبه در خیابان میرزاطاهر اصفهان درحال حرکت بود که وسط خیابان در یک حفره افتاد. بلافاصله موضوع این حادثه به نیروهای آتش‌نشانی اطلاع داده شد و آتش‌نشانان چند دقیقه بعد سر صحنه حاضر شدند.
فرهاد کاوه آهنگران، سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان با اشاره به حادثه سقوط اتوبوس شرکت واحد اتوبوسرانی در حفره‌ای در خیابان میرزاطاهر درباره جزئیات این ماجرا گفت: «این حادثه ساعت ۹و ۱۴دقیقه به ستاد فرماندهی آتش‌نشانی اصفهان گزارش شد.»
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان با بیان اینکه نیروهای امدادونجات همراه با جرثقیل به محل این حادثه برای امدادرسانی اعزام شدند، ادامه داد: «وقتی مأموران آتش‌نشانی به محل رسیدند، همه مسافران این اتوبوس درحال پیاده‌شدن بودند. نیروهای امدادی به مسافران کمک کردند و درنهایت نیز عملیات امدادونجات ادامه پیدا کرد. همه مسافران به‌شدت وحشت‌زده بودند و هنگام پیاده‌شدن از چهره‌شان مشخص بود که شوکه شده‌اند. اتوبوس درون حفره‌ای با عرض سه‌متر افتاده بود و این موضوع می‌توانست خطر جانی هم در بر داشته باشد. با این حال کسی در این حادثه آسیب ندید.»
او با بیان اینکه علت به وجود آمدن این حفره هنوز مشخص نیست، گفت: «عملیات آزادسازی اتوبوس از داخل حفره ادامه پیدا کرد و این موضوع همچنین محدودیت ترافیکی در این خیابان ایجاد کرد.»

۴/۵ - (۱ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *