چهارشنبه , ۵ ام اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۵۴ بعد از ظهر به وقت تهران

سقوط آزاد ریپل به خاطر یک خبر!

رمز ارز ریپل به دلیل انتشار خبری مبنی بر شکایت یک نهاد مالی در آمریکا از مدیران این شرکت سقوط بیش از ۴۰ درصدی را در روز اخیر تجربه کرد!

گلن گودمن (Glen Goodman) یکی از معامله‌کنندگان کهنه‌کار و نویسنده عرصه امور مالی که در چندین برهه به خرید و فروش XRP پرداخته، گفته است: « این پرونده از اهمیت ویژه‌ای برای XRP برخوردار است و حتی می‌تواند برای این ارز دیجیتال مرگبار باشد.»

قیمت XRP پس از افزایش در ماه نوامبر، کاهش شدیدی داشته و کمتر از یک هفته از ۰.۶۴ به ۰.۲۷ دلار رسیده است.

در حال حاضر خرید این ارز بسیار پرریسک می باشد، چرا که امکان ریزش بیشتر تا روز برگزاری دادگاه وجود دارد.

هرچند امکان پیروزی مدیران این ارز در دادگاه بسیار بالاست اما در طرف مقابل در صورت باخت باید پایان مرگباری برای این ارز پیش بینی کرد.

ما سفارشی به خرید، فروش و یا حتی نگهداری این ارز نداریم با استراتژی خود اقدام به خرید و فروش کنید.

سقوط آزاد ریپل به خاطر یک خبر!

شکایت اخیر کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا (SEC) از شرکت ریپل به روش‌های مختلف به XRP ضربه زده است، به طوری که ۴ صرافی (بیت وایز ، صرافی CrossTower ،صرافی Beaxy ، صرافی OSL ) ، این ارز دیجیتال را از فهرست خود حذف کرده‌اند.

پس از اعلام اخبار مربوط به اقدامات قانونی کمیسیون SEC که مدعی شده است ریپل به فروش ۱.۳ میلیارد دلار اوراق بدون مجوز پرداخته است، قیمت XRP با کاهش شدیدی مواجه شده است.

سقوط آزاد ریپل به خاطر یک خبر!

اما اوضاع برای این ارز دیجیتال در حال دشوارتر شدن است. کاهش شدید قیمت فقط یکی از مشکلات X‌RP است، زیرا چندین شرکت معاملات ارز دیجیتال سریعا به حذف این توکن پرداخته‌اند تا تحت تاثیر اقدامات کمیسیون SEC قرار نگیرند. این شرکت‌ها به حذف X‌RP از فهرست یا تعلیق پشتیبانی از آن در پلتفرم‌های خود پرداخته‌اند.

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *