جمعه , ۷ ام اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۴:۵۹ بعد از ظهر به وقت تهران

سفر سرپرست استقلال به خارج از ایران برای مذاکره با چند بازیکن خارجی

http://goodliving.ir/wp-content/uploads/2018/11/%D8%A2%D9%82%D8%A7%DB%8C-%D9%81%D8%AA%D8%AD%DB%8C-%D8%AA%DB%8C%D9%85-%D8%B1%D8%A7-%D8%AF%D8%B1%D8%B3%D8%AA-%DA%A9%D9%86%DB%8C%D8%AF%D8%8C-%D8%AC%D8%A7%D9%85-%D8%AE%D9%88%D8%AF%D8%B4-%D9%85%DB%8C%E2%80%8C%D8%A2%DB%8C%D8%AF.jpg

سفر فتحی به خارج از ایران برای مذاکره با چند بازیکن خارجی

استقلالی‌ها با چند گزینه وارد مذاکره شده‌اند و در این خصوص نیز گفته می شود امیرحسین فتحی هم به عنوان سرپرست باشگاه بیکار ننشسته و با چند گزینه خارجی مذاکره را آغاز کرده است.

فتحی به خارج از ایران سفر کرده تا با چند بازیکن خارجی مذاکره کند و در صورت توافق آنها را به ایران بیاورد.

 

تکلیف نورافکن ۱۰ روز دیگر مشخص می‌ شود

امید نورافکن، بازیکن تیم فوتبال شارلوا بلژیک که عملکرد خوبی در این تیم نداشته و بیشتر سکونشین بوده است تا ۱۰ روزه آینده تکلیفش مشخص می‌شود.

 

فسخ قرارداد یعقوب کریمی با سپیدرود

یعقوب کریمی بازیکن تیم فوتبال سپیدرود که نامش برای نیم‌فصل دوم هجدهمین دوره لیگ برتر در فهرست مورد نظر علی کریمی قرار نداشت، سرانجام به صورت رسمی از این تیم جدا شد.

 

سایت دانتری ویتنام: ایران مدعی قهرمانی است اما مقابل فلسطین تا حدی ضعیف بود

ایران که مثل عراق مدعی قهرمانی بازی‌هاست ، دیداری دوستانه برابر فلسطین بازی کرد اما این مدعی قهرمانی تا حدی ضعیف بازی کرد.

این تیم در دقیقه ۵۰ با گل مهدی طارمی پیش افتاد اما جاناتان کانتالینا در دومین دقیقه وقت اضافه پایان بازی گل مساوی را در ورزشگاه عبداله بن خلیفه زد.

 

بازیکن استقلال مصدوم شد

طارق همام بازیکن عراقی آبی پوشان که در حال حاضر در اردوی تیم ملی عراق به سر می برد در بازی تیمش مقابل چین در اثر تکل شدید بازیکن حریف دچار مصدومیت شده و این بازیکن باید زیر نظر پزشکان تیم ملی کشورش به درمان بپردازد تا با شروع رقابت های نیم فصل دوم استقلال مشکلی برای همراهی آبی پوشان ندشته باشد.

پیش از این نیز فرشید اسماعیلی، فرشید باقری، الهیار صیاد منش و علی کریمی نیز مصدوم شدند و در حال حاضر به درمان خود می پردازند.

 

 

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *