جمعه , ۷ ام اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۰۵ قبل از ظهر به وقت تهران

سفر روابط زوجین را تقویت می کند/ تاثیر سفر بر احساس خوشبختی زوجین

سفر روابط میان زوجین را تقویت می کند / سفر بر احساس خوشبختی زوجین تاثیر بسزایی دارد.

http://mag.mamasite.ir/uploads/weblogimage/parent/3(1).jpg

زوجین در سفر با گذشت تر می شوند

در طی سفر فضایی برای اشتباه کردن و هویدا شدن نواقص و ایرادات فراهم می شود . ممکن است در مسیر چالش هایی وجود داشته باشد و زوجین در طی سفر نیاز به بخشیدن همدیگر را به سرعت یاد می گیرند .

زوجین در کنار هم درس می گیرند

سفر باعث فراهم شدن فرصت هایی برای یادگیری می شود . شما نسبت به کسی که با او موضوعی را یاد می گیرید ، چه حسی دارید ؟ تجربه شیرین یادگیری باعث پیوند زوجین می شود و فرصتی را برای لذت بردن از دانش ایجاد می کند طوری که ذهن و قلب تان را برای جهان پیش رو خود باز کرده اید .

از لحظات زندگی تان لذت می برید

وقتی زوجین مسافرت نمی روند دائم نگران آینده هستند و رابطه شان با تردید ساخته می شود .در مقابل وقتی زوجین سفر می کنند از آنچه در آینده رخ می دهد هیچ ترس و نگرانی ندارند . آنها از لحظات زندگی شان لذت می برند و درگیر همان لحظه می شوند . سفر فرصت تحلیل زیاد موقعیت ها و نقد موضوعات فراوان را نمی دهد و زوجین را وارد به تحسین لحظات جاری می کند .

در سفر شوخی بین شما شکل می گیرد

در سفر محال است شوخی و خنده نباشد . زمان هایی به وجود می آید که همه چیز غلط از آب در می آید و شما باید بخندید . مثلا زمانی که غذای افتضاحی را می خرید یا اتاق تان را در هتل اشتباه می گیرید یا حتی نقشه را گم می کنید . وقتی مسائل به خوبی پیش نمی رود زمانی برای خندیدن خواهید داشت تا شادی به رابطه تان وارد شود .

در سفر روابط زناشویی بهتری خواهید داشت

زوج هایی که با هم سفر می روند ، روابط زناشویی بهتری نسبت به زوج هایی دارند که سفر نمی روند . در طی سفر میزان کار کم شده وهیچ استرس و اضطرابی از آن نخواهید داشت . به همین دلیل روابط عاطفی و زناشویی تان بیشتر می شود . بر طبق نظر روان شناسان بیشتر از ۴/۳ از زوجینی که با هم سفر می روند ، زندگی زناشویی خوشایندی دارند .

ارتباط بهتری با هم خواهید داشت

زوجینی که با هم سفر م روند بیشتر بر سر مسائل توافق می کنند و عدم توافق آنها نسبت به زوجینی که سفر نمی روند ،کمتر است . سفر باعث می شود رابطه بهتری داشته باشند و در رفتارهایشان صبر بیشتری داشته باشند .

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *