پنجشنبه , ۶ ام اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۷:۱۸ بعد از ظهر به وقت تهران

سرگردانی مسافران در فرودگاه امام خمینی و مهرآباد +فیلم

سرگردانی مسافران در فرودگاه امام خمینی(ره) و مهرآباد

داوطلبان برف روبی در فرودگاه امام (ره)

از سرگردانی ۷۲ ساعته مسافران تا پخش موسیقی‌های عجیب در سالن فرودگاه….

گزارش‌های مردمی حاکی از آن است که همچنان تعدادی از پروازها در مهرآباد با تاخیرهایی چند ساعته انجام می‌شود و بعضی از مسافران مجبور شده‌اند برای انجام پروازهای داخلی‌شان نیز ساعت‌ها در فرودگاه بمانند.

اوضاع در فرودگاه امام خمینی (ره) بدتر از این گزارش می‌شود. گزارش‌های متعدد مردمی نشان می‌دهد که تعداد زیادی از مسافران، ساعت‌ها در سالن ترانزیت این فرودگاه حاضر شده‌اند ولی با توجه به فراهم نبودن شرایط پرواز نه امکان خروج از فرودگاه را داشته‌اند نه می‌توانستند از سالن ترانزیت بیرون بیایند.

گفت‌وگوی ایسنا با تعدادی از مسافران این فرودگاه نشان می‌دهد که تعدادی از افراد بیش از ۲۴ ساعت در فرودگاه امام خمینی (ره) حضور داشته‌اند و شرایط آنها به‌ویژه آنهایی که با کودک خردسال قصد سفر داشته‌اند، چندان مناسب نیست.

باقی ماندن در این شرایط، باعث شده تعدادی از مسافران به حرکات اعتراضی دست بزنند و در کنار بعضی صحبت‌ها، حتی تعدادی از مردم یکی از کانترهای فرودگاه امام خمینی (ره) را نیز در اختیار گرفتند و از طریق بلندگوهای آن اقدام به پخش موسیقی‌های عجیب کردند.


بارش برف در فرودگاه امام خمینی(ره) مجددا آغاز شده اما تاثیری بر روند پروازها نخواهد داشت.

جعفرزاده سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری در گفت و گو با میزان در خصوص آخرین وضعیت فرودگاه امام خمینی گفت: بارش برف به صورت پراکنده در فرودگاه امام آغاز شده ولی تاثیر چندانی بر روند پروازها نداشته است.

هنوز روند پروازها به حالت عادی بازنگشته و پیش بینی برای تعیین زمان این امر ممکن نیست.

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *