پنجشنبه , ۶ ام اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۵:۵۶ بعد از ظهر به وقت تهران

سرپرست باشگاه استقلال: نه اهل بمب هستم، نه ترقه!

https://static2.jamaran.ir/servev2/2QBpMjr1xfSq/PBG64w6wfqErp47D1W9w0Jpfa8fpMiBcptkcLd6IQr4,/%D8%A7%D8%B3%D8%AA%D9%82%D9%84%D8%A7%D9%84.jpg

فتحی: من نه اهل بمب هستم نه ترقه! مجیدی بنا به نیاز به کادر فنی اضافه شد، شفر هم پیشنهادات خود را برای جذب بازیکن پیشنهاد کرده و ما با بازیکنان متعددی صحبت کرده‌ایم.

قطعاً هر کسی بیاید با هماهنگی شفر است مگر می‌شود کمک‌مربی بدون نظر مربی انتخاب شود.

استقلال نام بزرگی در تاریخ ایران است ما اجازه نمی‌دهیم به نام باشگاه خدشه وارد شود. با جباروف دو ماه پیش صحبت کردیم و قرارداد را فرستادیم. ۱۳۰ هزار دلار باید به او پرداخت می‌شد، ۴۰ هزار دلار پرداخت کردیم بقیه را اهم اسپانسر کمک کرد. قرار شد او بیاد و قرارداد را امضاء کند، اما هر روز صحبت‌هایی را می‌شنوم جباروف اگر همین امروز و فردا آمد تهران و قراردادش را امضاء کرد که این اتفاق باید پس از موفقیت در تست پزشکی و بدنی رخ دهد در غیر اینصورت ما از او صرفنظر می‌کنیم.

حسینی بازیکن با اخلاقی است، امسال زمانی است که او بتواند مزد زحماتش را بگیرد. جای او در جام‌جهانی خالی بود در جام ملت‌ها هم همینطور. باشگاه قصد دارد از او استفاده کند، حسینی هم دوست دارد با استقلال بماند.

تیام قصد بازگشت به ایران را ندارد،‌با او مذاکره کردم که گفت تمایلی برای بازگشت ندارد به همین دلیل از لیست ما حذف شده است.

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *