پنجشنبه , ۶ ام اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۱:۵۴ بعد از ظهر به وقت تهران

سروش رفیعی به پرسپولیس باز می گردد؟! +عکس

سروش رفیعی بازیکن سابق تیم پرسپولیس تهران که اول فصل از پرسپولیس جدا شد و به تیم الخور قطر پیوست در آستانه فسخ قرارداد با این باشگاه قرار دارد و این امر احتمال بازگشت این بازیکن به جمع سرخپوشان پایتخت را قوت بخشیده است.

سروش رفیعی در پرسپولیسبه گزارش باشگاه خبرنگاران جوان؛ سروش رفیعی در آستانه فسخ قرارداد با تیم الخور قطر است و این یعنی پرسپولیس می تواند دوباره از سروش استفاده کند اما به شرط اینکه جای خالی در لیست برای سروش باز شود و  این نقل و انتقال قبل از آغاز محرومیت باشگاه پرسپولیس از پنجره نقل و انتقالاتی زمستانی انجام پذیرد.

این در حالی است که مسئولان نقل و انتقالات فوتبال معتقدند: اگر چه پرسپولیس می تواند قبل از آغاز نقل و انتقالات زمستانی بازیکن جذب کنند اما این بازیکن باید آزاد باشد که این گزینه شامل سروش رفیعی نمی شود

سروش رفیعی به ایران بر می گردد و در صورتیکه پرسپولیس نتواند وی را جذب کند و یا برانکو تمایلی به جذب وی نداشته باشد، احتمالا تیم های ذوب آهن یا تراکتور سازی مقصد سروش رفیعی خواهد بود.

سروش رفیعی در ابتدای فصل از پرسپولیس جدا شد و به تیم الخور قطر پیوست اما در این تیم توفیق چندانی نداشت و بزودی قرارداد خود را با این تیم قطری فسخ خواهد کرد.

گفته می شود سروش رفیعی فقط در نقل و انتقالات تابستانی می تواند بازیکن آزاد محسوب شود و در صورت دریافت رضایتنامه از تیم قطری هم وی بازیکن آزاد محسوب نمی شود.

برخی منابع معتقدند راهکار ی برای جذب سروش رفیعی در پرسپولیس پیش بینی شده است که به زودی در مورد آن  اطلاع رسانی خواهد شد.

سروش رفیعی به پرسپولیس باز می گردد؟!

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *