پنجشنبه , ۹ ام فروردین ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۲۲ بعد از ظهر به وقت تهران

سرمربی رئال مادرید: شکست تلخی بود!

زین الدین زیدان سرمربی رئال مادرید از شکست برابر سویا ابراز ناراحتی کرده و عنوان کرد چنین شکستی بسیار تلخ و نامید کننده است.

http://www.varzesh11.com/images/news/-84283.jpg

سرمربی رئال مادرید از شکست برابر سویا ناراحت است و احساس ناامیدی می‌کند با این حال او تاکید کرد که به شاگردانش افتخار می‌کند. او از سویا به عنوان مدعی جدی کسب عنوان قهرمانی سخن به میان آورد.

به‌ گزارش ‌ایسنا ‌و ‌به نقل از مارکا، رئال‌ مادرید در حساس ترین بازی هفته هجدهم رقابت های لالیگا در ورزشگاه خانگی سویا به میدان رفت. شاگردان زیدان تا دقایق پایانی به تک گلی که کریستیانو رونالدو به ثمر رسانده بود از حریف خود پیش بودند اما  گل به خودی راموس در دقایق پایانی و گل دقیقه ۹۲ یووتیچ باعث شد تا سویا سه امتیاز حساس این بازی را به دست آورد و رئال مادرید بعد از ۴۰ بازی طعم شکست را بچشد.

زین الدین زیدان بعد از شکست برابر سویا به ستایش از تیم حریف پرداخت و از شانس بالای شاگردان سامپائولی برای کسب عنوان قهرمانی سخن به میان آورد.

سرمربی رئال‌ مادرید ابتدا درباره گل به خودی راموس در دقیقه ۸۵، گفت‌: بر این باور هستم که راموس عملکرد خوبی از خود نشان داد. خوشحالم که چنین بازیکنی را در اختیار دارم. گل به خودی راموس چیزی را درباره او تغییر نمی‌دهد. به کار خود با قدرت ادامه می‌دهیم و دلیلی ندارد که ناامید باشیم. من به کاپیتان تیمم افتخار می‌کنم. او شخصیت بزرگی دارد و مثل همیشه به خوبی کار خود را انجام داد.

زیدان درباره تغییر ترکیب تیمش گفت: بازی کردن برابر یک حریف برای سه بار باعث می‌شود که به تغییرات فکر کرد. ما چند روز پیش برابر سویا بازی کرده بودیم و نمی‌شد که با همان تفکر و نفرات دوباره بازی کرد. به همین خاطر تصمیم گرفتم که ترکیب تیم را عوض کنم.

او ادامه‌ داد: همه چیز به خوبی پیش می‌رفت و با یک پیروزی بزرگ فاصله زیادی نداشتیم ولی  به یک باره مجازات شدیم. بر این باور هستم که عملکرد خوبی از خود نشان دادیم. اگر بدشانس نبودیم نزدیک بود که پیروز شویم. چنین شکستی باعث ناامیدی می‌شود با این حال به شاگردانم افتخار می‌کنم. با پیروزی تنها پنج دقیقه فاصله داشتیم. می‌دانستیم که روزی تن به شکست می‌دهیم  اما باید بگویم که چنین شکست خوردنی تلخ است. سخت است که چنین شکست خوردنی را هضم کرد  ولی باید به خوبی استراحت و خود را آماده دیدار حساس برابر سلتاویگو کرد.

سرمربی فرانسوی رئال‌ مادرید در پایان گفت‌: سویا تیم بسیار خوبی نشان داده و توان رقابت برای کسب عنوان قهرمانی را دارد. امشب تقابل تیم نخست با تیم دوم بود. سویا شایسته قرار گرفتن در رده دوم جدول رده‌بندی است. آنها فوتبال  زیبایی را به نمایش گذاشتند.

سویا با این پیروزی که به دست آورد با ۳۹ امتیاز به رده دوم جدول رده‌بندی صعود کرد. رئال‌ مادرید با ۴۰ امتیاز و یک بازی کمتر در صدر قرار دارد و بارسلونا هم با ۳۸ امتیاز در رده سوم است.

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *