چهارشنبه , ۵ ام اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۶:۳۸ قبل از ظهر به وقت تهران

سرمربی استقلال: نمی دانم بازیکنان را چطور از فضای مجازی خارج کنم!

علیرضا منصوریان، سرمربی ابی پوشان پایتخت ، با انتقاد از حضور بازیکنان تیمش در شبکه های اجتماعی ، به انتقادات روزهای گذشته عضو هیات مدیره واکنش نشان داد.

  اخبار ورزشی ,خبرهای  ورزشی , علیرضا منصوریان

سرمربی تیم استقلال تهران با انتقاد از حضور بازیکنان در فضای مجازی، به انتقادات روزهای گذشته عضو هیات مدیره واکنش نشان داد و گفت: نیم فصل به این فضای ناهنجار در هیات مدیره رسیدگی می کنیم!

به گزارش مهر، علیرضا منصوریان در نشست خبری پیش از بازی با پدیده مشهد در جمع خبرنگاران گفت: بازی بسیار حساس و مهمی داریم. پدیده هفته گذشته مقابل پرسپولیس خوب بازی کرد و روند خوبی داشته است. به لحاظ آنالیزی کل هفته را روی تیم پدیده وقت گذاشته ایم و با احترام به این تیم نگاه می کنیم.

 

وی افزود: تلاش کرده ایم انرژی مثبت را به تیم برگردانیم و سه امتیاز بازی را بگیریم.

 

سرمربی تیم فوتبال استقلال درباره تعیین لیست ورودی و خروجی بازیکنان ادامه داد: بعد از بازی با پدیده به همراه بهتاش فریبا و آقای افتخاری درباره لیست ورودی و خروجی صحبت می کنیم تا به نتایج مطلوب برسیم.

 

منصوریان در خصوص بازی های گذشته استقلال گفت: ما در نیمه دوم تراکتورسازی و نیمه اول بازی با پیکان خوب نبودیم. باید اعتماد به نفس را به بازیکنان بر می گرداندیم. یک ایرادی در داخل تیم ما هست که سعی کرده ایم این ایراد را رفع کنیم. در هفت بازی نشان دادیم توانایی گل زدن داریم و حتی از حریف جلو می افتیم ولی اواخر بازی بی نظم می شویم. این انرژی از سمت ما به سمت بازیکنان رفت که ما در خط جلو خوب هستیم و نباید گل بخوریم.

 

وی افزود: باید در خط دفاعی شکلی را به جریان اندازیم که حتی بازی های یک بر صفر را برنده شویم. لازم نیست بازی یک صفر را با نتیجه ۲ بر یک ببریم. بازیکنان در این مدت تلاش کرده اند و از آنها راضی هستم. ضمن اینکه بازیکنان جوان هم زیاد داریم.

 

سرمربی استقلال با انتقاد از حضور بازیکنان در فضای مجازی گفت: با مسائل جانبی هم به هیچ عنوان کار نداریم. متاسفانه سعی و تلاش من جدا از بحث تاکتیکی این بوده که بازیکنان را از بحث مجازی جدا کنم. نمی دانم چطور این کار را بکنم. فضای مجازی فضای آشفته ای است که زیبنده مردم ما نیست. فضای مجازی در فوتبال هم واویلا است! برای بازیکنانم مثال سالهای ۹۶، ۹۸، ۲۰۰۰ که فضای مجازی نبود را می زنم. به آنها می گویم از آن زمان ۱۹ بازیکن لژیونر و چند مرد سال آسیا در آمد. سعی می کنم بازیکنانم را از فضای خطرناک مجازی خارج کنم.

 

منصوریان درباره مخالفانش در هیات مدیره، گفت: در فضای هیات مدیره در نیم فصل قطعا  رسیدگی خواهیم داشت. فضای هیات مدیره فضای حمایتی است. من چند روز پیش نزد وزیر بودم و از دیدگاه خالص او لذت بردم. با مدیرعامل و رئیس هیات مدیره دائم در ارتباط هستم. یکی دو مورد فضای ناهنجار در هیات مدیره داریم که نیم فصل به آن رسیدگی می کنیم. داریم یکسری الگوهای جهانی را هم رصد می کنیم تا ببینیم چقدر از اعضای هیات مدیره در دنیا شناخته شده هستند و در ماه ۳۰ مصاحبه می کنند! در این مدت تحمل زیادی به خرج دادم و خیلی فشار از جانب یکی از دوستان وارد شد که اگر لطمه ای به مربیگری ما خورده، به خاطر این حواشی بود.

 

وی در خصوص حمایت وزیر از وی و احتمال تغییرات گفت: من شخص وزیر را می شناسم و هم وزیر قبل را می شناسم که به دور از چالش بودند و حمایت می کردند. زمان حضور من در استقلال را با بقیه دوستان که در استقلال بوده اند مقایسه کنید.

 

سرمربی استقلال خاطرنشان کرد: کسانی که در قالب استقلالی بودن به ما لطمه می زنند را نام می برم. نیم فصل مجبور می شویم یکی دو اسم را مطرح کنیم. ما می توانستیم در پنج، شش بازی برنده شویم ولی با سه چهار جبهه در حال مبارزه هستیم که شاید هواداران آنرا نمی دانند. این حق آنهاست که از این مسائل باخبر شوند.

 

منصوریان درباره تغییرات بازیکنان در نیم فصل، گفت: هیچ پیغامی به بازیکنان نداده ایم. فعلا روی چند بازی آینده تمرکز داریم. علت اینکه درباره لیست هم چیزی اعلام نکرده ام این است که مطمئن نیستم آن لیست فردا در مطبوعات منتشر نشود.

 

وی درباره اینکه چقدر به بهبود شرایط امیدوار است، گفت: اگر من و شما امید نداشتیم احتیاج نبود که از خانه بیرون بیاییم. تیمم را می شناسم و دو سال سخت تر از این ناهمواری ها رد شده ام. پارسال که چلانده شدم و رد شدم! امسال هم این مسیر را ادامه می دهیم و صخره های کوچک و بزرگ را رد می کنیم و یک متر هم از موضع خود کوتاه نخواهیم آمد!

 

منصوریان در خصوص احتمال اضافه شدن مربی جدید به کادر فنی، تصریح کرد: به کادر فنی هیچکس اضافه نخواهد شد.

 

وی در ادامه با نام بردن از مربیان حاضر در کادر فنی استقلال و پیشینه آنها و همچنین مربی بدنساز خارجی که باعث روند رو به رشد استقلال شده اند، تصریح کرد: من اینرا برای شما توضیح دادم تا به مربی ایرانی توهین نکنید و از مربی ایرانی حمایت کنید. اینکه بگوییم تمرین دهنده خوب خارجی به مربیان خودمان توهین است. خیلی ها به ما طعنه می زنند. ما مسیرمان را محکم می رویم و از این مسیر محکم عبور می کنیم.

 

سرمربی تیم فوتبال استقلال در پایان درباره مصدومان استقلال گفت: امروز دکتر نوروزی خبر خوبی داد. روزبه چشمی از هفته اول دی ماه و ووریا غفوری از هفته دوم دی ماه به مجموعه اضافه می شوند. محسن کریمی هم به زودی به تمرینات بر می گردد و امیدوارم دیگر مصدوم نداشته باشیم.

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *