پنجشنبه , ۹ ام فروردین ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۲۰ بعد از ظهر به وقت تهران

سرقت ۴۰۰ میلیونی میوه فروش از حساب مشتری ها

http://cdn.pana.ir/Media/Image/1397/01/20/636588734784115741.jpg

ایران نوشت:چندی قبل شکایت‌های زیادی از سوی شهروندان به پلیس فتا رسید مبنی بر اینکه پس از خرید از یک مغازه میوه فروشی در خیابان عباس آباد تهران میلیون‌ها تومان از حساب شان کم شده است.

یکی از شاکی‌ها گفت: برای خرید سیب زمینی و پیاز به مغازه رفتم موقع پرداخت پول کارت عابربانکم را به مغازه دار دادم و او هم کارت کشید و رمز را پرسید سپس پول را برداشت کرد و کارت را پس داد اما ساعتی بعد متوجه شدم ۳ میلیون تومان از حسابم کم شد. شاکی دیگری برای خرید گوجه و خیار ۵ میلیون تومان، خانمی برای خرید هندوانه یک میلیون و ۱۰۰ هزار تومان، خانم دیگری برای خرید لیمو ترش یک میلیون و ۱۰۰ هزار تومان، مردی برای خرید هندوانه ۴۰۰ هزار تومان و همچنین پیرمردی برای خرید چند قلم میوه ۱۱ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان از حساب شان کم شده بود.

سرهنگ تورج کاظمی – رئیس پلیس فتا تهران – گفت: این مرد سال‌ها صاحب این میوه فروشی بود و مشتری‌ها به وی اعتماد داشتند و همین اعتماد موجب شد که صاحب میوه فروشی یا همان سارق، کارت عابر بانک مشتریان را در همان لحظه کپی و با استفاده از رمزی که مشتری در اختیار وی قرار داده است بعد از گذشت چند روز موجودی کارت عابر بانک را برداشت کند.

سرهنگ کاظمی ادامه داد: در این زمینه تا کنون ۳ نفر دستگیر شدند و حدود ۴۰۰ میلیون تومان از حساب شهروندان سرقت کرده‌اند.

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *